نسخه چاپی

باند توزیع مواد مخدر منطقه فلاح تهران منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انهدام باند موادفروشان منطقه فلاح گفت: در این راستا سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش نما؛ سرهنگ محمد بخشنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه قاچاقچی حرفه ای در قالب یک باند اقدام به توزیع مواد در منطقه فلاح می کردند که این امر نارضایتی و شکایت شماری از شهروندان و ساکنان محله را نیز به دنبال داشت.
وی گفت: براساس اطلاعات دریافتی، مشخص شد که سرکرده این باند به تازگی مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به مخفیگاه شان در خیابان بریانک را دارد.
سرهنگ بخشنده ادامه داد: ماموران با هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس محل، سرکرده باند را حین خروج از منزل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در بازرسی های انجام شده از محل 155 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، تصریح کرد: این فرد در جریان بازجویی های پلیسی دو همدست دیگرش را نیز به مأموران معرفی کرد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی این افراد نیز در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
سرهنگ بخشنده خاطر نشان کرد: هر سه متهم در بازجویی به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و روانه دادسرا شدند.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...