نسخه چاپی

قاتلان دختربچه شش ساله كرمانی و مادرش دستگیر شدند+عكس

عکس خبري - قاتلان دختربچه شش ساله كرماني و مادرش دستگير شدند+عكس

به گزارش نما - میزان نوشت: بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت، انگیزه اصلی قتل بوده است.

شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: قاتلان عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک كرده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلان دو نفر 31 ساله و 28ساله هستند.


بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان در ادامه بیان کرد: پس از شناسایی، دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی علیرغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده‌اند نهایتا موفق به دستگیری این قاتلان حرفه‌ای شدند.

شهسواری عنوان کرد: قاتلان پس از سرقت طلا، جواهرات و ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن و فرزند شش ساله‌اش می کنند و سپس آنها را در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر و در یک گودال حفر می‌کنند.

شهسواری با اشاره به اینکه زنان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد: زنان بایستی بر عواطف و احساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.


وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان ودختران،اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

وی همچنین خطاب به مجرمین هشدار داد: بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توانند هر کاری را انجام دهند و کسی از آن باخبر نشود. مطمئنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلان سوابق متعدد کیفری ازجمله آدم ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود دارند.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...