نسخه چاپی

نقش یك بانك در اجرایی نشدن مصوبه دولت

به گزارش نماروزنامه خراسان نوشت:

نقش پررنگ يک بانک دولتي در اجرايي نشدن مصوبات مهم استاني

در بررسي هايي که يک نهاد نظارتي غير دولتي درباره علل اجرايي نشدن برخي مصوبات مهم و بزرگ دولت در مناطق مختلف کشور که در دور اول سفرهاي استاني رييس جمهور به تصويب رسيده بود، مشخص شده يک بانک دولتي در ارائه تسهيلات به اين طرح ها همکاري لازم را با بخش خصوصي و مديران استاني انجام نداده است و به همين خاطر برخي طرح‌هاي مهم، 3 تا 5 سال از برنامه مصوب خود عقب هستند.

لغو مصوبه عجيب آموزش و پرورش توسط دستگاه قضايي

در حالي که ماده 41 قانون استخدام کشوري تاکيد کرده بود که دستگاههاي دولتي مي توانند به کارمنداني که منشاء خدمات برجسته شوند پاداش پرداخت کند، وزارت آموزش و پرورش در سال 85 با تصويب مصوبه اي، ازدواج دو فرد فرهنگي را جزو مصاديق اين ماده قانوني اعلام کرده بود که با شکايت سازمان بازرسي کل کشور به ديوان عدالت اداري، هيئت عمومي اين ديوان اين ماده را بر خلاف قانون تشخيص داده و اخيرا آن را باطل کرد.

کوچ تجار ايراني از دبي به مسکو

طي هفته هاي اخير تقاضاي فعالان اقتصادي ايرانيان مقيم امارات عربي متحده براي انتقال فعاليت خود به روسيه افزايش يافته است . اين اتفاق پس از وقوع چند برخورد نادرست با تجار بزرگ کشورمان در اين منطقه و اعمال برخي محدوديت هاي فراقانوني در گشايش اعتبار بانکي رخ داده و به همين خاطر، درخواست براي دريافت بروشورهاي آشنايي با مسايل بانکي و تجاري روسيه از نمايندگان تجاري ايران در روسيه رشد چشمگيري داشته است./26

۱۳۹۰/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...