نسخه چاپی

دفاع ضرغامی از «آقای معلم»!

رئیس اسبق رسانه ملی كه سعی دارد وجهه سیاسی خود را هم به اشكال مختلف بروز بدهد، ضمن انتقاد از تغییر وزیر آموزش و پرورش و مبهم بودن دلایل آن با وجود استفاده از لفظ «استعفاء» برای این تغییر یادآور شده است: «به عملكرد ایشان در وزارت؛ اشراف و نگاه كارشناسی ندارم، ولی می‌دانم صداقت دارد و اجمالاً زیربار بعضی تحمیل‌ها نمی‌رود! در متن نامه ایشان سخنی از استعفا نیست!»

به گزارش نما به نقل از تابناک، عزت الله ضرغامی که پس از کنار رفتن از مسئولیت ریاست رسانه ملی، دست از رسانه برنداشته و فعالیت در فضای مجازی صدای خود را این بار نه از قاب تلویزیون، بلکه از طریق شبکه های اجتماعی به گوش مردم می رساند، در پی تغییرات اخیر دولت، در صفحه اینستاگرام خود از «علی اصغر فانی» وزیر سابق آموزش و پرورش دفاع جانانه ای کرده است.

ضرغامی در پست اخیر صفحه اینستاگرامش از ارتباط و علاقه خود با وزیر آموز و پرورش دولت یازدهم پرده برداشته و ضمن بیان برخی خدمات فانی در کسوت معلمی با هشتک «آقای معلم» او را معرفی کرده است.

رئیس اسبق رسانه ملی در پست خود آورده است: «آقای فانی یک معلم شش دانگ و عاشق تدریس و تربیت و تعلیم بچه‌های مردم است. در منطقه 16 تهران که همکار بودیم برای به بچه‌های بسیجی که به جبهه اعزام می‌شدند شخصاً کلاس تقویتی می‌گذاشت و آنها را بالا می‌کشید. حتی در روزهای جمعه! بعد هم با آنان به نمازجمعه می‌رفت.» این بخش از سخنان ضرغامی درباره فانی به روحیه انقلابی و متدین وزیر سابق آموزش و پرورش اشاره دارد.

ضرغامی در ادامه نوشته است: «در اوج حوادث کردستان؛ مدیرکل آموزش و پرورش آنجا شد و همراه تعدادی از بچه‌های حزب‌اللهی و پرتلاش برای ارتقاء سطح آموزش این استان محروم مجاهدت کرد. در روستاهایی که ضدانقلاب اجازه هیچ نوع حرکت سازنده به مسئولان نمی‌داد، بچه‌ها را سوار بر تراکتور به شهرها و مناطق نزدیک‌تر می‌آورد. به آنان درس می‌داد و از آنان امتحان می‌گرفت.»

او البته اشاره ای هم به بچه محل بودن خودش با وزیر سابق دولت یازدهم کرده و البته برای اینکه به دفاع از هم محله ای اش متهم نشود، گفته: «این حرف‌ها را نه به خاطر اینکه ایشان جزو اصحاب نازی آباد است می‌گویم! نه! بلکه شناخت طولانی من از ایشان می‌گوید که او به معنای واقعی کلمه یک معلم باسواد و متعهد است.»

رئیس اسبق رسانه ملی که سعی دارد وجهه سیاسی خود را هم به اشکال مختلف بروز بدهد، ضمن انتقاد از تغییر وزیر آموزش و پرورش و مبهم بودن دلایل آن با وجود استفاده از لفظ «استعفاء» برای این تغییر یادآور شده است: «به عملکرد ایشان در وزارت؛ اشراف و نگاه کارشناسی ندارم، ولی می‌دانم صداقت دارد و اجمالاً زیربار بعضی تحمیل‌ها نمی‌رود! در متن نامه ایشان سخنی از استعفا نیست!»

البته ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود یک کانال تلگرامی را هم معرفی کرده است که بیش از 62 هزار عضو دارد. اگرچه هدف این کانال طنز، گپ گفت غیر رسمی، دانستنی های عمومی و هنری عنوان شده، اما بخشی از مطالب آن به موضوعات سیاسی روز اشاره دارد. آخرین پست های این کانال هم به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره برجام و نتایج آن اختصاص یافته که تعبیری با عنوان «گلابی باغ برجام» بیان شده بود.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...