نسخه چاپی

مصری در گفت‎وگو با نما؛

تدوین قانون تنها به نفع یك فرد جفا به ملت است/ حل مشكلات اقتصادی مردم دغدغه نمایندگان است/مجلس برای همه مردم است نه برای یك فرد

عکس خبري -تدوين قانون تنها به نفع يک فرد جفا به ملت است/ حل مشکلات اقتصادي مردم دغدغه نمايندگان است/مجلس براي همه مردم است نه براي يک فرد

مردم انتظار دارند كه نمایندگان مشكلات مردم را بینند و با دیده شدن مشكلات راهی برای برون رفت از مشكلات بیابند پس از حل مشكلات مردم مشكل فردی را در نظر بگیرند اشكالی ندارد اما اگر همه نظر‌ها و نگاه‎ها به یك موضوع معطوف شود و مردم در این میان به فراموشی سپرده شوند باید بگوییم در حق مردم جفا كرده‌ایم.

عبدالرضا مصری، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری نما، در خصوص نامه نوشتن چند تن از نماینده‎ها به رهبری برای عفو «می‌نو خالقی»، گفت: دغدغه اصلی نمایندگان اشتغال جوانان و وضع اقتصادی کشور و هجم نقدینگی است که به کشور ضربه وارد کرده است.
وی در ادامه افزود: مردم انتظار دارند که نمایندگان مشکلات مردم را بینند و با دیده شدن مشکلات راهی برای برون رفت از مشکلات بیابند پس از حل مشکلات مردم مشکل فردی را در نظر بگیرند اشکالی ندارد اما اگر همه نظر‌ها و نگاه‎ها به یک موضوع معطوف شود و مردم در این میان به فراموشی سپرده شوند باید بگوییم در حق مردم جفا کرده‌ایم.
مصری در ادامه با تأکید بر این مطلب که حق بسیاری از مردم در دستگاه‎ها و ادارات و سازمان‎ها ضایع می‌‎شود و فریاد‌هایشان بجایی نمی‌‎رسد، تصریح کرد: افرادی که در ادارات و نهاد‌ها حقشان ضایع می‌شود ذی حق هستند حال در یک مرجعی به نام شورای نگهبان که قانون به این مرجع اختیار داده است تا بر اساس اسناد و شواهد در خصوص انتخابات و تأیید و رد نامزد‌ها تعیین تکلیف کند و در بررسی صلاحیتی به نتیجه برسد که فردی اصلح نیست تا نماینده شود و ما بخواهیم همه حقوق مردم را‌‌ رها کنیم و تنهای تنها این فرد بشود همه فکر و دغدغه ما حق ظلم به مردم است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه بیان داشت: همواره نمایندگان در خانه ملت دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند و معتقدم که باید به دیدگاه همه افراد و گروه‎ها احترام گذاشت.
وی گفت: اگر توجه کردن به یک نفر این موضوع را به اذهان متبادر کند که تمامی مشکلات مردم حل و فصل شده و تنها همین مشکل در کشور بجا مانده، این موضوع خوب و جای امیدواری است، چراکه دیگر مشکلی وجود ندارد.

مصری در خاتمه افزود: معتقدم نمایندگان باید بجای رسیدگی کردن به مشکل یک افراد بهتر است مشکلات بر زمین مانده مردم را به قانون تبدیل کنند تا با اجرایی شدن قانون مشکلات نیز از سر راه ملت برداشته شود.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...