نسخه چاپی

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با نما:

دولت برنامه‌ای برای حل مشكلات اقتصادی ندارد

عکس خبري - دولت برنامه‌اي براي حل مشکلات اقتصادي ندارد

دولت‎ها نباید در عمل كردن به تعهدات خود به مردم بگونه‎ای رفتار كنند كه در افكار عمومی تلقی شود كه مسئولان به تعهدات خود عمل نمی‌‎كنند و نسبت به مشكلات موجود در جامعه بی‎تفاوت هستند.

سیدمهدی هاشمی، نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت‌وگو با پایگاه خبری نما، در خصوص بررسی تجمعات کارگری در رسانه‎های بیگانه، گفت: این نوع اقدامات رسانه‎های بیگانه موضوع جدیدی نیست چرا که این رسانه‌ها در مقاطع مختلف هموراه با آغاز برگزاری انتخابات در ایران سوژه‌هایی را جهت تخریب مسئولان و مدیران و مردم انتخاب کرده و شروع به تخریب می‌‎کنند.

وی در ادامه با اشاره به رقابت دو نامزد انتخاباتی در آمریکا، اظهار داشت: از آنجایی که انتخابات آمریکا در پیش است رسانه‎ها برای منحرف کردن افکار عمومی از وضعیت اسفباری که در آمریکا میان نامزد‌ها وجود دارد این گونه مسائل را مطرح می‌‎کنند.
وی با تأکید بر این مطلب که مشکلات اقتصادی موضوع جدیدی نبوده و نیست، گفت: این موضوعی نیست که بیگانگان بخواهند از تجمع کارگران سوء استفاده کنند.

هاشمی بیان کرد: ملت ایران به قدری بر کشور خود تعصب دارند و همواره پای تعهدی که با آرمان‎های امام خمینی (ره) و مقام رهبری بسته‎اند، ایستاده‎اند و قدمی عقب نشینی نخواهند کرد.

به گفته نماینده دور نهم مجلس دولت‎ها نباید در عمل کردن به تعهدات خود به مردم بگونه‎ای رفتار کنند که در افکار عمومی تلقی شود که مسئولان به تعهدات خود عمل نمی‌‎کنند و نسبت به مشکلات موجود در جامعه بی‎تفاوت هستند.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولین انتظار دارند تا به مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی رسیدگی کنند.

هاشمی ادامه داد: پس از گذشت سه سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این دولت هنوز کارنامه مناسبی در خصوص اشتغال و مسکن ارائه نکرده است.

این نماینده دور نهم مجلس یادور شد: دولت باید در سال پایانی ریاست خود از اقداماتی که در جهت رفع انتظارات مردم انجام داده گزارشی را ارائه کند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان و رئیس جمهور گفت: مسئولان دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جهور باید در روزهای پایانی، برنامه‎ها و اقداماتی که برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در اختیار دارند را عملیاتی کنند.

هاشمی به بی‎برنامگی دولت در مسائل اقتصادی اشاره و اذعان داشت: بی‌برنامگی دولت باعث شده است تا دولت نتواند اقدامات مناسبی در جهت رفع مشکلات اقتصادی انجام دهد.

وی افزود: همواره از دولت‎ها انتظار می‌‎رود که در چارچوب سیاست‎های کلی نظام و برنامه پنج ساله اقدامات را انجام دهند.

هاشمی بیان کرد: در زمانی که آقای روحانی دبیر کلی شورای عالی امیت ملی را بر عهده داشت در موضوع در کار‌شناسی کردن تحریم‎ها به این نتیجه رسیده بودیم که تحریم‎‎ها تنها ۲۵ درصد از مشکلات اقتصادی ما را تحت شعاع قرار می‌‎دهد ولی در دوران ریاست جمهوری وی شاهد این هستیم که رئیس جمهور تمام تلاش خود را معطوف به حل تحریم‎ها کرده و از ۷۵ درصد ظرفیت داخلی غافل شده است.
هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید در ترمیم کابینه در تیم اقتصادی تغییراتی را حاصل می‌‎کرد نه اینکه وزرای آموزش و پرورش و ورزش و ارشاد را تغییر می‌‎داد.

۱۳۹۵/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...