نسخه چاپی

عربستان در یمن شكست خورد/ هدف اصلی حمله تهران است

همچنان بعد از گذشت 18 ماه از جنگ یمن، این جنگ بدون اینكه دو طرف بر یكدیگر پیروز شوند ادامه دارد و این نبرد بدون پیروز واقعی ادامه دارد و باید گفت با این هزینه هایی كه عربستان كرده است، این كشور در اصل شكست خورده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی با عنوان "اختلاف عربستان با ایران موجب هزینه زیادی در یمن شده است" نوشت: همچنان بعد از گذشت 18 ماه از جنگ یمن، این جنگ بدون اینکه دو طرف بر یکدیگر پیروز شوند ادامه دارد و این نبرد بدون پیروز واقعی ادامه دارد و باید گفت با این هزینه هایی که عربستان کرده است، این کشور در اصل شکست خورده است.



بلومبرگ نوشت: بعد از گذشت 5 سال از ناآرامی ها و بهار عربی در کشور های عربی، باید گفت جنگ نیابتی ایران در حیات خلوت عربستان، برای چندین ماه است که ادامه دارد. تاکنون این جنگ بیش از 10 هزار نفر تلفات داشته است و یمن از نظر نفتی از کشورهای مهم منطقه ای محسوب می شود.





حقیقت این است که کسی هنوز نمی تواند در مورد مشکلات یمن و راه حل آن حرفی بزند و بعید است که ثبات در مرکز آن به این زودی ها ایجاد شود و چیزی که مهم است این است که این شرایط فضای امنی را برای القاعده بوجود آورده است و حتی ممکن است یمن به مکان مناسبی برای داعش تبدیل شود.

۱۳۹۵/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...