نسخه چاپی

رئیس مركز فناوری اطلاعات و توسعه فناوری‌های دیجیتال در گفتگو با نما:

ماراتن تولید محتوا در نمایشگاه رسانه های دیجیتال/شعار امسال ارتقا سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی

عکس خبري -ماراتن توليد محتوا در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال/شعار امسال ارتقا سواد رسانه اي و مسئوليت اجتماعي

مرتضی موسویان گفت: دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با وسعت بیشتری نسبت به دوره های قبل برپا شده و بیش از 300 موسسه فرهنگی دیجیتال برای ارائه محصولات خود در آن حضور دارند.

سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه فناوری‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار نما گفت: در نمايشگاه امسال براي اولين بار مارتن توليد محتوا را اجرا خواهيم كرد كه مردم با سير از ايده تا محصول، توسط تيم هاي توليد كننده آشنا شوند.
وي افزود: دهمين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال با وسعت بيشتري نسبت به دوره هاي قبل برپا شده و بيش از 300 موسسه فرهنگي ديجيتال براي ارائه محصولات خود در آن حضور دارند.
سید مرتضی موسویان تصريح کرد: در اين دوره كارگاههاي آموزشي داريم همچنين براي اولين بار در نمايشگاه امسال فن بازار را برگزار مي کنيم و با سرمايه گذاران صحبت كرده ايم تا ايده هاي پخته و سنجيده توسط برنامه نويسان مطرح شود و سرمايه گذاران از ايده هاي برتر پشتيباني خواهند كرد تا كمکي به توليد محتواي ديجيتال شود.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه فناوری‌های دیجیتال خاطر نشان کرد: با توجه به شعار نمايشگاه كه ارتقا سواد رسانه اي و مسئوليت اجتماعي است، ما تلاش كرديم تا بحث فرهنگ سازي در نمايشگاه امسال نمود بيشتري پيدا کند.
وي در پايان با اشاره به استقبال كمرنگ وب سايتهاي پرطرفدار در نمايشگاه امسال افزود: موسساتي که چرخه اقتصادي آنها به حركت در آمده، با توجه به برخي تغيير و تحولات در وزارت ارشاد ابتدا ثبت نام كردند و بعدعقب نشيني کردند ولي افراد تازه كار محصولات قابل رقابت خوبي را به نمايشگاه آورده اند.
دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تا هفتم آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...