نسخه چاپی

عضو هیئت رییسه مجلس در گفتگو با نما :

وزرای پیشنهادی دولت در آزمون برائت از فتنه 88 مردود شدند

عکس خبري -وزراي پيشنهادي دولت در آزمون برائت از فتنه 88 مردود شدند

احمد امیرآبادی فراهانی گفت:در فتنه سال 88 این سه نفر به صراحت فتنه را محكوم نكردند، در مجلس نهم یكی از دلایل مهمی كه نمایندگان به این 3 نفر در كنار دلایل مدیریتی و عدم كارایی رای عدم اعتماد داد موضوع برائت از فتنه گران بود.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار نما درباره ضرروت تغییر در بدنه دولت دهم گفت : به نظر من این تغییرات دیر انجام شد و در این بخشها به نظر تغییرات زیاد لازم نبود، بیشتر مردم در حوزه های اقتصادی و معیشتی مشکل دارند تا مباحث مربوط به ورزش و مباحث دیگر که با این تغییرات مطرح شده است.
وی افزود : در آموزش پرورش البته بحث معیشت فرهنگیان بحث بسیار مهم بود که مورد اعتراض بسیاری از نمایندگان قرار گرفت ،همچنین مجلس بدنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش بدلایل متعدد مانند اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان بود که البته آقای رئیس جمهور پیش دستی کرد و آقای وزیر را عوض کرد ولی اگر جلسه استیضاح سر جای خود بود بسیاری از مسائل برای مردم روشن می شد،مجلس خیلی زود از اینها منتظر تغییرات بود بویژه در موضوعات رکود و معیشت مردم.
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره گزینه های پیشنهادی معرفی شده از سوی دولت گفت:این 3 وزرای پیشنهادی در مجلس نهم نیز به نمایندگان معرفی شدند اما نتوانستند رای لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد : بویژه در موضوع فتنه سال 88 این سه نفر به صراحت فتنه را محکوم نکردند،من بخاطر دارم در مجلس نهم یکی از دلایل مهمی که نمایندگان به این 3 نفر در کنار دلایل مدیریتی و کارایی لازم رای عدم اعتماد داد موضوع برائت از فتنه گران بود.
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی دولت برای وزارت‌خانه های فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در فراکسیون ولایت خاطرنشان کرد : فراکسیون ولایت در این زمینه حتما جسله ای با حضور اعضا خواهد داشت و با همفکری به جمع بندی در خصوص این افراد خواهد رسید.
طبق برنامه ریزی‌های انجام شده دانش آشتیانی، صالحی‌امیری و سلطانی‌فر در دو روز آینده با حضور در فراکسیون ولایت به تشریح برنامه های خود می‌پردازند.

۱۳۹۵/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...