نسخه چاپی

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران خبر داد:

همایش بزرگ ایثارگران ۱۸ آذر ماه برگزار می‌شود

آخرین جلسه هماهنگی كننده و تدوین برنامه‌ها، شیوه همكاری دستگاههای اجرایی شهرستان، كمیته‌ها و مسئولان برگزاری همایش بزرگ ایثارگران در شهر ری با حضور مسئولان شهرتسان شهر ری برگزار شد.

به گزارش نما، هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهر ری در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ ایثارگران، گفت: بر خود می‌بالیم که یادواره و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهرستان ری برگزار خواهد شد.

تمهیدی با بیان این مطلب که نمی‌توان برای جان فشانی و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران قیمتی و عیاری تعریف کرد، افزود: ارزش شهدا، جانبازان و ایثارگران قیمت ندارد چرا که آنان با خدا معامله کردند و هر کاری برایشان انجام شود، ناچیز است.
معاون فرماندار شهرستان ری تصریح کرد: فرمانداری شهر ری آمادگی لازم را برای برگزاری همایش بزرگ ایثار گران را دارد.
در ادامه جلسه محمد یزدان پرست با تأکید بر این مطلب که دبیرکل خانه ایثارگران با هدف ارایه خدمات به جانبازان و ایثارگران تأسیس شده است، گفت: به عنوان یک جانباز و بسیجی درد و آلامی که عزیزان جانباز و ایثارگر از جنگ با خود به یادگار دارند را درک می‌کنم.
دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور به بی‌احترامی برخی مدیران نسبت به ایثارگران و جانبازان و خانتواده شهدا اشاره و اذعان داشت: متاسفانه برخی مدیران با ایثارگران بداخلاقی کرده و برخورد خوبی نداشته و ندارند و وظیفه شرعی و قانونی خود می‌‎دانم که تا حد توان به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنم و معتقدم با پاس داشتن ایثارگارن است که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی زنده می‌‎ماند.
یزدان پرست در ادامه به سخنان بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) نسبت به رسیدگی به وضعیت زندگی شهدا و جانبازان ایثارگران، افزود: امام (ره) آن زمان اعلام کرده بودند، املاکی که از خاندان شاه ملعون بجا مانده بفروشید و به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنید.
دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور جایگاه بسیج و سپاه را رفیع دانست و گفت: امیدواریم که همایش بزرگ ایثارگران که اولین گام حمایتی مسئولان از آن‌ها است را بخوبی برداریم و نتیجه مثبت آن را در گام‎های بعدی که رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثاگران است بکار بریم.
در این جلسه طلوعی فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با بیان این مطلب همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم، گفت: حوزه بسیج شهرستان شهر ری نیز آمادگی دارد تا در این کار بزرگ، حضور موثری داشته باشد.
طلوعی با تأکید بر این مطلب که به ازای هر مدیری این مملکت ۷۲ شهید در راه انقلاب فدا کرده است، ادامه داد: ما نیز مسئولیت بر عهده یمان نهاده شده و نباید فراموش کنیم که در قبال شهدا بدهکار هستیم و ضرورت دارد تا هر کاری از دستمان بر می‌‎آید برای خانواده شهدا و ایثارگران انجام دهیم.
اکبر حیدریان مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران در این جلسه در تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری همایش بزرگ ایثارگران، گفت: برای برگزاری مراسم یادواره برنامه‏هایی از قبیل سخنران، تواشیح، تجلیل از خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران و پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.
به گفته مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران سخنرانان این برنامه مقامات و مسئولان ارشد نظام دعوت بعمل آمده است وجهت پاسداشت و زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از جانبازان و ایثارگران شهرهای استان تهران دعوت شده تا در این مراسم حضور داشته باشند.

۱۳۹۵/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...