نسخه چاپی

شركت‌ آلمانی‌ حمل‎ونقل‌ كالا‌ به‌ ایران را تسهیل می‌كند

شركت حمل و نقل دی اچ ال با ایجاد دو مركز در فرانكفورت آلمان و استانبول تركیه قصد دارد دسترسی شركت های اروپایی به بازار ایران را فراهم سازد.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از پایگاه خبری گلوبال ترید مگ نوشت: شرکت حمل و نقل دی اچ ال با ایجاد دو مرکز در فرانکفورت آلمان و استانبول ترکیه قصد دارد دسترسی شرکت های اروپایی به بازار ایران را فراهم سازد.

با لغو تحریم های غرب علیه ایران و توسعه تجارت با این کشور، تقاضا برای حمل و نقل کالا به مقصد ایران افزایش یافته است. بدین منظور شرکت دی اچ ال فرایت، با ارائه خدمات حمل و نقل کالا از شرکت های صادر کننده کالا به ایران حمایت می کند.

آمادو دیالو، مدیر شرکت دی اچ ال فرایت در این باره گفت: «تحولات سیاسی و اقتصادی اخیر پتانسیل بالایی برای تجارت با ایران به وجود آورده است... مراکز ما با تجربه چندین ساله قصد دارند از شرکت هایی که با گسترش روابط تجاری با ایران می خواهند از این فضای ایجاد شده استفاده کنند، حمایت نمایند»

دی اچ ال خدمات متعددی نظیر ارسال هفتگی کالا به تهران از مبدا مینتال آلمان را تعریف کرده است.

روابط اقتصادی ایران و آلمان از سابقه دیرینه ای برخوردار است. حدود 30 درصد اززیرساخت های صنعتی ایران ساخت آلمان هستند. با اجرایی شدن تحریم های غرب علیه ایران، روابط اقتصادی دو کشور از سال 200 به این طرف کاهش داشت و تنها در سال 2014 شاهد رشد بود.

۱۳۹۵/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...