نسخه چاپی

نباید "فریاد مرگ بر امریكا "كمرنگ شود

امام جمعه شهرستان تربت جام گفت:جنایات امریكا به مردم ایران در طول تاریخ فراموش شدنی نیست و نباید "فریاد مرگ بر امریكا "كمرنگ شود .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام طاهری امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز دانش اموز اظهار داشت : امام "ره" از سالروز تسخیر لانه دانش اموزی بعنوان انقلاب دوم یاد کرد و تنها کسی ازاین جریان حمایت کرد امام "ره" بود.

وی افزود : امسال هم با شکوه تر از سالهای گذشته در این مراسم شرکت خواهیم نمود و شعار " مرگ بر امریکا " حمایت خود را ازاین مسیر انقلابی ادامه داده و ملت ایران این مسیر رابه درستی انتخاب کرده ود رحقیقت را ه امام و شهداست .

امام جمعه شهرستان تربت جام اظهار کرد: اکنون چهره استکباری امریکا بر همه جهان اشکار گردیده و باید کشورههای مظلوم جهان از ایران اسلامی در راه مبارزه با استکبار الگو بگیرد که چگونه ملت ایران در مقابل ظلم های کشورهای استکبار گر بخصوص امریکا ایستادگی کرده و شعار مرگ بر امریکا را جهانی نمود .

وی در ادامه تاکید کرد : جنایات امریکا به مردم ایران در طول تاریخ فراموش شدنی نیست و نمیتوان به سادگی از کنار این جنایات گذشت و نباید "فریاد مرگ بر امریکا "کمرنگ شود .

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه چرا باید در مراسم 13 ابان شرکت کنیم گفت : یوم الله 13 ابان یک سنت و ارزش انقلابی بوده و ضروری است که این سنت استکبار ستیزی را حفظ کرده و نباید در مقابل جنایات امریکا به جهان اسلام و حامیان امریکایی سکوت اختیار کرد و از همه مردم انقلابی در راهپیمایی روز دانش اموز دعوت کرده و نباید از توطئه های دشمنان اسلام وانقلاب غافل بود.

۱۳۹۵/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...