نسخه چاپی

ارتش یمن نیز اتهام‌های عربستان را تكذیب كرد

سخنگوی ارتش یمن ضمن تكذیب ادعاهای عربستان مبنی بر حمله موشكی انصارالله و ارتش یمن به مكه، اعلام كرد كه شكست عربستان سعودی در یمن، این كشور را مجبور به سر هم كردن این گونه یاوه گویی‌ها كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرگرد «شرف غالب لقمان»، سخنگوی ارتش یمن ادعاهای عربستان سعودی علیه نیروهای انصارالله و ارتش را تکذیب کرد.

عربستان سعودی بعد از آنکه نیروهای انصار الله و یمن موشکی به سمت فرودگاه بین‌المللی جده شلیک کردند، مدعی شد این موشک به سمت شهر مقدس مکه شلیک شده بود و سامانه پدافند هوایی این کشور موشک را در هوا منهدم کرده است.

سرگرد لقمان افزود: هنگامی که عربستان سعودی دید در یمن شکست خورده است، با علم کردن حمله موشکی مکه مکرمه، به برانگیختن احساسات مسلمان‌ها پناه برد و به دروغ گفت که ما خانه خدا را هدف قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: «ما می‌دانیم که مسافت بین مکه و جده زیاد است و ادعاهای عربستان را نه کودکان می‌پذیرند و نه جاهلان».

سخنگوی ارتش یمن اظهار داشت، مردم و نیروهای یمن به حمایت از خانه خدا از آل سعود راغب‌تر و پایبندترند و تاریخ و یک سال جنگ این مسئله را ثابت می‌کند.

وی در مورد چرایی اتهام زنی عربستان علیه نیروهای یمنی نیز گفت: «شکست‌های پیوسته در عملیات‌های نظامی عربستان را مجبور کرد که دست به دامن تحریف واقعیت‌های میدانی و دروغ‌گویی‌ها برند».

سرگرد لقمان با بیان اینکه اهداف بعدی نیروهای یمنی دردآورتر برای رژیم عربستان خواهد بود، عنوان داشت: امیدواریم که در گزینه‌های استراتژیک خود مجبور نشویم به اقدامات دردناک‌تر علیه عربستان متوسل شویم.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصار الله یمن نیز در واکنش به ادعاهای عربستان تأکید داشت، مردم یمن به حفظ و پاسداری از مقدسات اسلامی از مزدوران آمریکا متعهدترند.

۱۳۹۵/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...