نسخه چاپی

ترین‌های هفته دهم لیگ برتر

در پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش نما، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 3 دیدار و تداوم صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته دهم در یک نگاه:

فولاد یک - استقلال یک

ماشین سازی یک - پیکان 4

گسترش فولاد صفر - تراکتورسازی 2

صبا 2 - پدیده 3

سایپا یک - سپاهان یک

سیاه جامگان 2 - نفت تهران 2

ذوب‌آهن 2 - استقلال خوزستان صفر

پرسپولیس یک - نفت آبادان صفر



تیم هفته: پیکان

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر شاگردان مجید جلالی موفق شدند در تبریز یک پیروزی پرگل را مقابل ماشین سازی به دست بیاورند تا پیکانی‌ها در پایان این هفته از رقابت‌ها عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کنند.

در هفته‌ای که سپری شد تراکتورسازی، پدیده، پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز از تیم‌های پیروز هفته بودند تا این تیم‌ها نیز شایسته تقدیر باشند.

بازیکن هفته: مهدی رجب‌زاده

وقتی یک مربی در نشست خبری اینگونه اذعان دارد که تیمش فقط به یک بازیکن باخته این موضوع نشان می‌دهد که بازیکن فوق در میدان به معنای واقعی یک رهبر بوده و چه نقش تأثیرگذاری را ایفا کرده است.

بر همین اساس مهدی رجب‌زاده، کاپیتان ذوب‌آهن موفق شد در دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان با گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند موجبات پیروزی تیم اصفهانی را فراهم آورده تا روند خوب شاگردان مجتبی حسینی ادامه پیدا کند.

سرمربی هفته: رضا مهاجری

سرمربی پدیده از حریف هفته دهم خوب شناخت خوبی داشت و جالب اینکه مهاجری در نشست خبری از این موضوع به عنوان نقطه قوت تیمش یاد کرد. مهاجری سال‌ها در صبا کار کرده و این تیم را مانند کف دستش می‌شناخت و چه بسا حتی بیشتر از مربی حریف. همین موضوع نیز عاملی شد تا پدیده در دیدار تیم‌های قعر جدولی در قم هر 3 امتیاز را تصاحب کرده و تا میانه‌های جدول خود را بالا بکشد.

در این هفته از رقابت‌ها مجتبی حسینی از ذوب‌آهن و مجید جلالی نیز از مربیان قابل تقدیر هفته بودند.

دیدار هفته: سیاه جامگان - نفت تهران

تقابل حماسه‌سازان ملبورن و زوج رویایی سابق تیم ملی این بار روی نیمکت مربیگری را بدون شک باید از اتفاقات مهم هفته قلمداد کرد.

بر همین اساس دیدار تیم‌های سیاه جامگان و نفت تهران به عنوان بازی هفته انتخاب می‌شود هرچند که این دیدار به اندازه کافی از جذابیت‌های یک دیدار فوتبالی نیز برخوردار بود.

اتفاق هفته: دیپورتی پرسپولیس همچنان گل می‌زند

در هفته‌ای که سپری شد ساسان انصاری، مهاجمی که قرار بود در فصل جاری پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند به ناگاه دوباره سر از تیم سابقش درآورد تا یک تنه ناجی فولاد شود.

انصاری در هفته‌های اخیر مدام برای تیمش گلزنی می‌کند. این بازیکن در دیدار مقابل استقلال نیز یک گل زیبا را به ثمر رساند تا بدون شک اتفاق هفته، تداوم گلزنی‌های انصاری باشد.

جدول گلزنان:

6 گل: محمد قاضی(نفت تهران)

5 گل: مهدی طارمی(پرسپولیس) - گادوین منشا(پیکان) - لوسیانو ادینیو(تراکتورسازی) - مرتضی تبریزی(ذوب آهن) - محمد شادکام(صنعت نفت آبادان) - ساسان انصاری(فولاد)

4 گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) - حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی) - مهدی ترابی(سایپا)
منبع: فارس

۱۳۹۵/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...