نسخه چاپی

جلالی: اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس ضروری است

رزمایش پدافند غیرعامل امروز و همزمان با هفته پدافند غیرعامل به صورت همزمان در 500 مدرسه در سراسر كشور اجرا شد.

به گزارش نما، دانش آموزان در این رزمایش ضمن مقابله با تهدیدهای هوایی و زمینی دشمن با عملیات امداد و نجات، مهار آتش و کمک به دانش آموزان مصدوم آشنا شدند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در این مراسم پدافند غیرعامل را تهدید شناسی دشمن اعلام کرد و گفت: اجرای رزمایش های پدافند غیرعامل در مدارس باعث مستحکم شدن دانش آموزان در مقابل هر گونه تهدید دشمن و آمادگی آن ها برای عملیات امداد و نجات و آشنایی با روش های حملات دشمن است.

سردار جلالی افزود: مدارس و دانش آموزان ما باید مظهر تولید آمادگی در کشور باشند و دانش آموزان باید بتوانند در هر لحظه در مقابل هر گونه تهدید دشمن آماده باشند.

وی گفت: آمادگی دانش آموزان در برابر تهدید، این پیام را به دشمن می دهد که ایران اسلامی همواره در مقابل تهدیدات دشمن آماده است و در مقابل آن ها خواهد ایستاد.

سردار جلالی با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای دانش آموز گفت: امیدواریم جریان انتقال تفکر شهید فهمیده به دانش آموزان نسل جدید و آینده همچنان ادامه داشته باشد.

وی به 13 آبان اشاره کرد و افزود: باید بدانیم که دشمنی ما با آمریکا همچنان ادامه دارد و مستحکم تر از گذشته به این دشمنی ادامه خواهیم داد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۱۳۹۵/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...