نسخه چاپی

استفاده از حفاظت اطلاعات سپاه برای تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

رییس كمیسیون آموزش مجلس از تعامل اعضای كمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش نما، محمدمهدی زاهدی با اشاره اینکه انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار فردا (9 آبان ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد، گفت: پس از انتخاب افراد و ارائه اسامی به رییس مجلس، مراحل تأیید و ابلاغ طی خواهد شد و کار کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با انتخاب 11 الی 15 نماینده مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: حداقل 5 نفر از اعضا باید درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نهادهای مختلفی مانند سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه در این رابطه اقداماتی انجام داده اند، ادامه داد: تلاش خواهد شد ضمن تعامل با این نهادها، از اطلاعات بدست آمده استفاده شود.

زاهدی با اشاره به اینکه یک تیم مالی، حسابرسی و متخصص در امور بانکی به عنوان بدنه کارشناسی در کنار نمایندگان برای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بکار گرفته خواهند شد، تصریح کرد: امیدوارم طی 6 ماه آینده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به نتیجه برسد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر وزیر آموزش و پرورش ارتباطی با موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد لذا این امر منجر به جلوگیری از اجرای این مهم نشده و روند قانونی تحقیق و تفحص طی خواهد شد.
منبع: خانه ملت
1

۱۳۹۵/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...