نسخه چاپی

استقبال «ترامپ» از تصمیم اف ‎بی‎ آی در مورد «كلینتون»

تصمیم پلیس فدارل آمریكا (اف‎بی‎آی) برای انجام تحقیقات جدید در خصوص ایمیل های «هیلاری كلینتون« با استقبال «دونالد ترامپ» مواجه شد.

به گزارش نما، تصمیم اف بی آی برای انجام تحقیقات جدید در خصوص ایمیل های هیلاری کلینتون و انتشار تعداد دیگری از این ایمیل ها، به شدت با استقبال دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور مواجه شده است چون به اعتقاد ترامپ این اقدام اف بی آی فرصتی مناسب برای جبران فاصله به وجود آمده میان وی و کلینتون است.

در همین رابطه خبرگزاری فرانسه می نویسد: دونالد ترامپ با استقبال از تصمیم پلیس فدرال آمریکا در مورد از سرگیری تحقیقات درباره استفاده هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، از ایمیل‌های شخصی زمانی که وزیر امور خارجه آمریکا بوده است گفت: شاید سرانجام عدالت رعایت شود.

نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا در ادامه اضافه کرد: من از این واقعیت بسیار خوشحالم که اف بی‌آی و وزارت دادگستری قصد دارند شجاعت به خرج دهند و اشتباه وحشتناکی را که در پایان دادن به تحقیقات خودشان درباره موضوع ایمیل‌های شخصی کلینتون مرتکب شده است جبران کنند.

وی در جمع طرفدارانش در ایالت نیوهمپشایر افزود: فساد مالی هیلاری کلینتون در سطحی است که ما در گذشته هرگز شاهد آن نبوده‌ایم.

«جیمز کومی»، رئیس اف بی آی در نامه ای به کنگره آمریکا اعلام کرده است تحقیقات جنایی درباره هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق بار دیگر از سر گرفته شده است. وی در نامه خود اعلام کرده است در رابطه با موردی نامربوط، اف بی آی از وجود ایمیل هایی خبر یافته است که به نظر می رسد برای تحقیقات مفید باشند.

البته وی در نامه خود توضیح داده است که هنوز نمی توان گفت موارد یاد شده اهمیتی داشته باشند یا نه و همچنین نمی توان گفت این تحقیقات چه میزان طول می کشد ولی کنگره قطعا در جریان پیشرفت های تحقیقات پرونده قرار می گیرد.
منبع: مهر

۱۳۹۵/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...