نسخه چاپی

جزئیات تازه از آدمكشی یك میلیاردی

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: پرونده قتل یک مرد که دامادش برای این جنایت آدمکش یک میلیاردی اجیر کرده بود، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.

نیمه شب دوشنبه یکی از روزهای مردادماه به درخشان، بازپرس جنايي شیراز خبر رسيد جنايت هولناكي در خانه‌اي در يكي از محله هاي شیراز رخ داده و در جريان آن مردی میانسال به قتل رسيده است. با حضور بازپرس جنايي و كارآگاهان اداره آگاهي در محل حادثه، تحقيقات آغاز و مشخص شد كه مرد میانسال بر اثرشلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده است.

محل جنايت خانه اي ویلایی بود و جسد قرباني در گوشه ای از منزل رها شده بود. كسي كه ماجرا را به پليس گزارش كرده بود، همسرقربانی بود.

همسر قربانی گفت: نیمه شب کسی زنگ منزلمان را زد همسرم برای باز کردن در از اتاق خارج شد. ناگهان صدای شلیک گلوله آمد. با حضور در آنجا جسد غرق در خون او را دیده و متوجه شدم که فردی نقابدار پس از قتل، از محل متواری شده است. وحشت‌زده به كوچه دويدم و از همسايه‌ها كمك خواستم.

با اظهارات اين زن تحقيقات تخصصي براي كشف راز جنايت شروع شد.

بررسي ها نشان مي داد كه مقتول با کسی اختلاف نداشته است. اما تحقیقات تکمیلی پیرامون این موضوع سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد و فاش شد که این مرد از مدت ها قبل با دامادش اختلاف داشته است.

با اين اطلاعات فرضيه اينكه داماد اين مرد پشت پرده جنايت باشد مدنظر قرار گرفت.

در ادامه سرنخ هايي به دست آمد كه نشان مي داد داماد اين مرد در جنايت نقش دارد.

با دستورات قضايي كه از سوي بازپرس صادر شد، جست‌وجو براي دستگيري اين مرد جوان آغاز شد و كارآگاهان توانستند با بررسي هاي شبانه‌روزي و تحقيقات تخصصي سرنخ هایی را به دست آورده و یک آدمکش را که از سوی داماد این خانواده برای جنایت اجیر شده بود دستگیر کنند.

پس از دستگيري متهم بود كه مهر تایید به تمام فرضیه ها خورد از این رو ماموران داماد این خانواده را نیز دستگیر کردند.

در ادامه و با دستگيري داماد و آدمکش این پرونده، آنها از سوي بازپرس تحت بازجويي قرار گرفتند و به ارتكاب جنايت اعتراف كردند.

آدمکش حرفه ای گفت: از حدود 9 ماه قبل از سوی داماد این خانواده برای قتل مرد میانسال اجیر شده بودم. قرار بود در قبال انجام این کار یک میلیارد تومان پول دریافت کنم. پس از اینکه متوجه شدم زمان مناسب است شب حادثه در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودم به منزل قربانی رفته و او را به قتل رساندم.

در ادامه اظهارات این داماد ثروتمند نیز گرفته شد.

سپس مشخص شد که دو نفر دیگر یکی برادر قاتل و دیگری دوست داماد در اين جنایت نقش داشته اند.

بدین ترتیب این پرونده بر علیه آدمکش حرفه ای به اتهام مباشرت و مابقی به اتهام معاونت در قتل با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.

۱۳۹۵/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...