نسخه چاپی

چه كسی مانع وحدت پایداری و جبهه متحد شد؟

عکس خبري -چه كسي مانع وحدت پايداري و جبهه متحد شد؟

یكی از اعضای شاخص جبهه متحد اصولگرایی برای ارائه گزارش و ابلاغ سلام آیت الله مهدوی كنی به علما و مراجع به قم سفر كرده بود كه امید می رفت در حاشیه این سفر مقدمات وحدت دو فهرست فراهم گردد.

به گزارش نمانيوز، آيت الله مهدوي كني بارها در سخنان خود تاكيد كرده بود كه جبهه پايداري را يكي از اضلاع اصولگرايي مي داند و جبهه متحد اصولگرايان بايد آماده وحدت با آنها باشد؛ اما به واسطه برخي اختلاف سلايق اين وحدت حاصل نگرديد.
به دنبال نزديك شدن به انتخابات و ارائه دو فهرست با اشتراك تنها 5 نامزد، بسياري از دلسوزان انقلاب خواهان تنازل جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري براي رسيدن به فهرستي واحد شدند. اما اين خواسته ها راه به منزل مقصود نبرد.
شنيده شده است بر اين اساس پنج شنبه گذشته يكي از اعضاي شاخص جبهه متحد اصولگرايي براي ارائه گزارش و ابلاغ سلام آيت الله مهدوي كني به علما و مراجع به قم سفر كرده بود و با چند تن از مراجع ملاقاتهايي انجام داد كه اميد مي رفت در حاشيه اين سفر مقدمات وحدت دو فهرست فراهم گردد اما بر خلاف وعده قبلي، به دليل كسالت آيت الله مصباح يزدي موفق به ديدار با ايشان نمي گردد.
با اين وصف و با تلاشهايي كه طي يكسال گذشته انجام شد و تا آخرين لحظات ادامه يافت، جاي اين سوال باقي است كه چه كسي مانع وحدت پايداري و جبهه متحد شد و سود اين افتراق به حساب چه گروهي واريز مي گردد؟

۱۳۹۰/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...