نسخه چاپی

اعزام 2 تیم به رقابت های آسیایی

مهم ترین موضوع بررسی شده در هفدهمین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری در خصوص اعزام دو تیم قدرتمند به رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ژاپن بود.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون وزنه برداری، هفدهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری عصرامروز( شنبه 8 آبان) در سالن کنفرانس این مجموعه با حضور اکثر اعضای شورای عالی فنی برگزار شد.

مهمترین بحثی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت اعزام تیم های ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات آسیایی ژاپن بود. برهمین اساس فدراسیون وزنه برداری پیگیر اعتبارات لازم برای تامین هزینه های مالی این اعزام برون مرزی ازطریق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای اعزام 2 تیم قدرتمند به این دوره از رقابتها و حضوری شایسته در رقابت های آسیایی 2016 نوجوانان و جوانان است.

مقرر شد محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان جهت ارائه گزارش عملکرد مسابقات جهانی نوجوانان گزارش خود را درجلسه بعدی شورا بیان کند.

شورا در ادامه جلسه هفده متصویب کرد تا برنامه های سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به جهت مشخص شدن زمان و مکان اردوهای آماده سازی تا بازی های آسیایی به این شورا ارائه داده شود.

درهفدهمین نشست شورای عالی قرار شد از این پس سرمربیان تیم های ملی در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی ورزشکارانشان اطلاعات و آمار دقیق وضعیت وزنه برداران را در اختیار کمیته پزشکی قرار دهند.

همچنین در موارد ویژه کمیته پزشکی می بایست گزارش طول درمان و درنهایت نتیجه آن را به همراه مجوز ادامه فعالیت و یا منع آن را صادرو با ارائه دلایل پزشکی برای تصمیم گیری نهایی به شورا انتقال دهد.

در خصوص وضعیت پزشکی و آسیب دیدگی پیمان جان که دررکوردگیری تیم ملی جوانان برای این وزنه بردار رخ داد مقرر گردید پرونده پزشکی وی به کمیته پزشکی تحویل داده شود تا در صورت صدور مجوزکمیته پزشکی جهت ادامه فعالیت و حضور در مسابقات ژاپن با توجه به شرایط ویژه ای که دارد تصمیم گیری شود.

درپایان هفدهمین جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه برداری مقرر شد تا قبل از آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان آیین نامه کلی و تخصصی درخصوص تمامی مواردی که باید ملی پوشان، اعضای کادرهای فنی ،سرپرستان و عوامل فنی ملزم به رعایت و اجرای آن شوند تدوین و برای اجرای نهایی به شورا ارائه شود.

۱۳۹۵/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...