نسخه چاپی

قاچاقچی البسه در سردشت به دام پلیس افتاد

فرمانده نیروی انتظامی سردشت گفت: قاچاقچی البسه در سردشت به دام پلیس افتاد.

به گزارش نما؛ محمدعلی راستگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی سردشت در پی گشت زنی در محور سردشت به مهاباد به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور ایست بازرسی به راننده خودرو دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو بار قاچاق از نوع البسه کشف و ضبط شد، تصریح کرد: 218 ثوب البسه قاچاق در بازرسی از این خودرو کشف و ضبط و خودرو مورد نظر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به دستگیری متهم، یادآور شد: در این خصوص یک نفر به عنوان قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی مقامات قضایی شد.

وی با بیان اینکه این قاچاقچی قصد داشت البسه خارجی را به شهرهای عمقی استان انتقال دهد، افزود: با توجه به مرزی بودن این شهرستان احتمال سوءاستفاده برخی افراد از این موقعیت وجود دارد.

راستگو ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارزش ریالی این کالاهای کشف شده، توسط کارشناسان، 250 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سردشت با بیان اینکه نیروی انتظامی این شهرستان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت هر چه تمام‌تر وارد عمل شده است، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی به منظور سودجویی بیشتر به اقتصاد کشور لطمه بزنند.

این مسؤول گفت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا نیز با تمام توان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد کار شده و تمام اعضای این کمیسیون طرح‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسات کمیسیون ارائه می‌دهند.

۱۳۹۵/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...