نسخه چاپی

كشف 71 كیلو انواع موادمخدر در كرمان و سیرجان

باتلاش ماموران ناجا 71 كیلو كراك، هروئین و تریاك در كرمان و سیرجان كشف شد.

به گزارش نما به نقل از فرماندهی انتظامی استان کرمان، باتلاش ماموران فرماندهی انتظامی استان کرمان 71 کیلو کراک، هروئین و تریاک در کرمان و سیرجان کشف شد.

کامبیز اسماعیلی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سه راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مورانو که از استان‌های شرقی به سمت کرمان در حال تردد بود، مشکوک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: طی بازرسی تخصصی صورت گرفته از خودرو، 16 کیلو و 300 گرم کراک و 3 کیلو و 700 گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بودند، کشف شد.

وی افزود: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و به همراه مواد کشف شده و خودروی توقیفی تحویل مقامات قضایی شدند.

کشف 51 کیلو تریاک در سیرجان

همچنین اکبر ادبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ به دنبال یکسری کارهای اطلاعاتی به یک دستگاه کامیون در محور سیرجان - بندرعباس مشکوک شده و دستور ایست دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 51 کیلو تریاک که در خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

ادبی خاطرنشان کرد: در این زمینه یک دستگاه کامیون توقیف و دو نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

۱۳۹۵/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...