نسخه چاپی

امام صدر در قید حیات و در لیبی است

عکس خبري -امام صدر در قيد حيات و در ليبي است

امام و دو همراهش در قید حیات بوده و در لیبی به سر می‌برند و این مساله منوط به برانگیخته شدن همت مسوولان لیبیایی برای تسریع و تلاش بیشتر آنان در خصوص اقدمات قضایی و امنیتی است.

دفتر جنبش امل لبنان در تهران به مناسبت سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سی‌وچهار سال از ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش، شیخ محمد یعقوب و روزنامه‌نگار عباس بدرالدین می‌گذرد و این در حالی است که امت ما در تیررس تهاجمات دشمنان و منفعت طلبان قرار دارد، این تعرضات در چارچوب گسترش سیاست اسراییل زمانه که همان یهودی‌سازی همه توانمندی‌های فکری، اقتصادی و امکانات نظامی و سیاسی در تمامی کره خاکی صورت می‌گیرد.

امام موسی صدر همواره هشدار دهنده سیاست اسراییل بود و همه را به استحکام بخشیدن و پایداری مقاومت و نقش آن در دفاع از مقدسات و آزادسازی سرزمین اشغالی دعوت می‌کرد، چرا که وی بر آن بود تا گسترده‌ترین همبستگی و وحدت بین دولت و مردم مخالف اسراییل تشکیل شود و بر وحدت و حمایت از نیروهای آزادی‌خواه جهان تاکید بسیار داشت.

این امام بزرگوار قربانی توطئه بزرگ و از پیش تعیین‌شده منفورین جنایتکار تاریخ معاصر معمر قذافی شد، کسی که با این اقدام خود تمامی مرزها و عرف‌ها را زیرپا گذاشت.

پس از گذشت سال‌ها مسوولیم تا حقایق را با یاری و همصدا شدن با شما برای رهایی امام عزیز و دو همراهش از زندان لیبی به گوش جهانیان برسانیم، بلکه همگان به مسوولیت خود در قبال امامی که خود را وقف کاستن رنج امت‌ها و حق خواهی و عدالت کرد پی ببرند.

1. مسوولیت ربوده شدن امام بر عهده معمر قذافی مجرم و رژیم واژگون شده‌اش می‌باشد. این همان تحقیقاتی است که دستگاه قضایی ایتالیا و لبنان بر آن تاکید داشته و احکام صریح و روشنی نیز در این خصوص صادر کرده‌اند.

2. امام و دو همراهش در قید حیات بوده و در لیبی به سر می‌برند و این مساله منوط به برانگیخته شدن همت مسوولان لیبیایی برای تسریع و تلاش بیشتر آنان در خصوص اقدمات قضایی و امنیتی می‌باشد.

3. تلاش برای آزادی و دست یافتن به این امام همام از جانب ملت دو کشور ایران و لبنان کاملاً طبیعی است چرا که امام موسی صدر شهروندی ایرانی لبنانی است. دولت و مردم هر دو کشور موظفند همه را وادار ساخته به مسوولیت خود در قبال این جنایت تاریخ عمل کنند تا دیوار سکوت چند ساله را در برابر دیدگان منتظران و دوست‌داران مقاوم امام فرو پاشند: تا کی سکوت...؟

و این مسوولیتی است که همگان عهده‌دار آن می‌باشند.

از بیانات امام موسی صدر که می‌فرمود: «هر جا مساله حقی در بین باشد، ما حضور داریم.»

پس برای پیروزی ملتمان و آزادی سرزمین‌های اشغال‌شده از چنگال دشمن صهیونیسم دعا می‌کنیم، باشد که برای رهایی امام و دو یار باوفایش همدلی و همبستگی داشته باشیم که رضای خدا و پاداش خیر برایمان به همراه دارد.

۱۳۹۱/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...