نسخه چاپی

رئیس كمیسیون صنایع: بیكاری معضل جدی در جامعه است

رئیس كمیسیون صنایع مجلس گفت: بیكاری یكی از مهم ترین معضلات خانمان سوز در جامعه است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عزیز اکبریان امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بیکاری یکی از مهم ترین معضلات جدی در جامعه است.

وی افزود: مشکلات جامعه زمانی برطرف می‌شود که تولید با رونق همراه باشد و یکی از مهم‌ترین راهکارها برای تحقق این امر راه اندازی و حمایت از بخش خصوصی توسط دولت است.

اکبریان با اشاره به اینکه از حداکثر توان مدیران در این زمینه به کار گرفته شود، بیان کرد: دولت‌ها از بین می‌روند و تنها مدیران با تجربه هستند که می‌توانند اقدامات خوبی را برای افزایش رونق انجام دهند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: افزایش اختیار استان‌ها، تسهیلات با نرخ کم توسط با نک‌ها و جلوگیری از قاچاق می‌تواند در رونق اقتصاد نقش قابل توجه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود قاچاق در جامعه باعث تاسف برای نظام است عنوان کرد: 90 درصد موبایل موجود در بازار قاچاق است.

اکبریان با اشاره به اینکه هم اکنون در دوره پسابرجام قرار داریم، خاطرنشان کرد: هم اکنون باید از ظرفیتی و فرصتی که برای کشور به وجود آمده باید حداکثر استفاده را کنیم چرا‌که در 2 سال گذشته در بحث برجام کشور پیشرفت چشمگیری را داشته است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه دشمنی کشورهای بیگانه از جمله آمریکا تمام ناشدنی است، عنوان کرد: در همین راستا باید از همین فرصت به وجود آمده استفاده شود تا کشور بتواند در جهت پیشرفت خود گام بردارد.

۱۳۹۵/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...