نسخه چاپی

ضربه مغزی نوزاد اصفهانی توسط پدر شكنجه گر

نوزادی كه در خشم پدر شكنجه گر ضربه مغزی شده است تحت درمان تخصصی قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: نوزاد 4 ماهه اصفهانی که از سوی پدرش ضربه مغزی شده است پس از بهبودی کامل، به یکی از شیرخوارگاه های اصفهان منتقل خواهد شد.

سعید صادقی در گفت و گو با خبرنگار ان گفت: نوزاد 4 ماهه اصفهانی پس از ضربه مغزی شدن از سوی پدرش به بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان منتقل شد.

وی افزود: این نوزاد پس از بهبودی کامل به یکی از شیرخوارگاه های استان اصفهان واگذار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اقدامات پزشکی صورت گرفته به روی نوزاد 4 ماهه اصفهانی به منظور بهبود وضعیت او خاطرنشان کرد: تا به حال 2 بار خون لخته شده در اطراف مغز نوزاد خارج شده و اگر این کار در مرحله سوم نیز انجام شود وی دیگر نیاز به عمل جراحی نخواهد داشت.

صادقی از استقرار نیروهای اورژانس اجتماعی استان اصفهان در بیمارستان امام حسین (ع) خبرداد و اظهارکرد: هم اکنون تیمی متشکل از اورژانس اجتماعی و معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان مستقر بوده و مسائل مرتبط با این نوزاد را پیگیری می کنند.

وی با تاکید بر وضعیت وخیم نوزاد 4 ماهه زمان انتقال به بیمارستان تصریح کرد: زمانی که نوزاد 4 ماهه از سوی والدینش به بیمارستان منتقل شد وضعیت وی کاملا وخیم بود اما طی چند روز گذشته شاهد بهبود شرایط این نوزاد هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: در رابطه با زمان ترخیص این نوزاد از بیمارستان پزشکان هنوز نظر قطعی نداده اند و منتظر تایید نهایی پزشکان هستیم.

صادقی با بیان اینکه " نام اصلی کودک به این خاطر که ردی از پدر و مادر وی یافت شود، اعلام نشده است"، گفت: درخواست ما از رسانه ها این است که برای انتشار اخبار مرتبط با این کودک از اسم مستعار استفاده کرده تا ما بتوانیم خانواده وی را شناسایی کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

۱۳۹۵/۸/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...