نسخه چاپی

نخستین كارگاه طراحی گرافیك محیط زیست شهری برگزار می شود

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری نخستین كارگاه طراحی گرافیك و كاریكاتور محیط زیست شهری در تاریخ 13 الی 15 آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از برنا، محمد مهدی گلمکانی با اشاره به برگزاری نخستین اکران تبلیغات فرهنگی با رویکرد محیط زیستی در آذرماه سال جاری در شهر تهران افزود: این اکران در واقع فرصتی را ایجاد می کند که از ظرفیت های تبلیغات محیطی شهر به نحو مطلوب تری جهت ارتباط موثر و تاثیرگذارتر مشارکت شهروندان در مباحث و موضوعات مختلف محیط زیستی استفاده گردد.

گلمکانی در ادامه اظهار داشت: در همین رابطه کارگاه سه روزه ای در تاریخ 13 الی 15 آبان ماه سال جاری با مشارکت سازمان زیبا سازی شهر تهران برگزار می شود که از 100 گرافیست و کاریکاتوریست برتر کشور در این کارگاه جهت به تصویر کشیدن پیام ها و مفاهیم محیط زیستی دعوت به عمل آمده است.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه با اشاره به اینکه مفاهیم و موضوعات کمپین با عنوان تهران شهر تازه به 4 گروه اصلی تنوع زیستی، آب سالم و انرژی پاک، زمین پاک و هوای پاک تفکیک شده است، گفت: اطلاع رسانی موضوعات مختلف محیط زیست شهری برای نخستین بار است که در قالب تبلیغات محیطی به طور گسترده در سطح شهر انجام می شود که امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار بگیرد.

۱۳۹۵/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...