نسخه چاپی

دمای هوای كرمانشاه در دو روز پایانی هفته كاهش می‌یابد

مدیركل هواشناسی استان كرمانشاه با بیان اینكه در نقاط بیشتر استان دمای هوای در دو روز پایانی هفته كاهش محسوسی دارد، گفت: موج ناپایداری با گسترش كم فشار و وزش باد شدید جو منطقه را امروز و فردا تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

به گزارش نما؛ شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به کاهش دمای هوا در نقاط مختلف این استان، اظهار داشت: بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از فعال بودن موجی ناپایدار در شمال دریای سیاه خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: این موج ناپایدار با گسترش کم‌فشار و وزش باد شدید جو منطقه را امروز و فردا تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون سرعت باد 6 متر بر ثانیه، 21 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، افزود: وزش باد در روز چهارشنبه، علاوه بر گردوخاک محلی و انتقال غبار حاصل از توفان‌های گرد و خاک کشور عراق، ممکن است موجب بروز خساراتی در سطح استان شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جهت باد جنوبی است و دید افقی در شهر کرمانشاه بیش از 10 کیلومتر است و تا‌کنون بارشی گزارش نشده است.

پارسا به بارش‌های ناچیز این موج ناپایدار اشاره کرد و گفت: این موج بارش‌هایی نچندان قابل توجه در بعضی ساعات همراه با رعدوبرق را برای سطح استان را به دنبال دارد، همچنین دمای هوا در نقاط مختلف استان در دو روز پایانی هفته به طور محسوس کاهش می‌یابد.

۱۳۹۵/۸/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...