نسخه چاپی

كویت مجازات رژیم صهیونیستی را خواستار شد

هیئت كویت در سازمان ملل با انتقاد شدید از سیاست های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان از شورای امنیت این سازمان خواست تدابیری برای برخورد با رژیم صهیونیستی اتخاذ كند.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از فلسطین الیوم نوشت: «محمد سلیمان الرویشد» رئیس هیئت دائم کویت در سازمان ملل در سخنرانی اخیر خود در این سازمان، از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت های خود در قبال سیاست های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و جنایت هایی که این رژیم در ملا عام علیه فلسطینی مرتکب می شود، عمل کنند.

محمد سیلمان که در نشست کمیته امور سیاسی ویژه پایان استعمار سخنرانی می کرد، گفت که نباید در قبال آنچه که اسرائیل در اراضی فلسطینی مرتکب می شود سکوت کرد، و این رژیم باید مجازات شود.

الرویشد تاکید کرد که اوضاع نابسامان ملت فلسطین روز به روز وخیم تر می شود و علاوه براین شرایط معیشتی آنها نیز هر روز بدتر وبحرانی تر می شود.

وی با بیان اینکه اوضاع انسانی در نوار غزه کاملا بحرانی است، تاکید کرد که نوار غزه با کمبود شدید منابع اساسی و خدمات پزشکی و سایر خدمات اولیه به مواجه است، و دلیل اصلی آن سیاست های اسرائیل و همچنین جنگ اخیر این رژیم علیه این منطقه است.

نماینده دائم کویت در سازمان ملل در ادامه از سازمان ملل خواست که اسرائیل را مجبور کند که مسئولیت تمام خسارت های انسانی و مادی وارد شده به ملت فلسطین در سال های اخیر را برعهده بگیرد.

الرویشد در قسمت دیگری از اظهارات خود از سازمان ملل خواست که اسرائیل را ملزم به پایبندی به تصمیم شماره 497 سازمان ملل مبنی بر لزوم عقب نشینی این رژیم از بلندی های جولان سوریه، و بازگشت به مرزهای سال 1967، و همچنین عقب نشینی از اراضی اشغالی لبنان کند.

نماینده کویت همچنین از کشورهای عضو سازمان ملل بخصوص اعضای شورای امنیت این سازمان خواست که با درخواست فلسطین مبنی بر عضویت کامل در این سازمان موافقت کنند.

۱۳۹۵/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...