نسخه چاپی

توزیع شربت در بابل بخاطر وزیر شدن صالحی امیری

بابلی ها شامگاه سه شنبه در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلام به سید رضا صالحی امیری وزیر پشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز شادمانی و خوشحالی كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، همشهریان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با روشن کردن چراغ های خودروهایشان و همچنین توزیع شربت، کیک، شادی خود را ابراز کردند.

بابلی ها بویژه مردم شهر امیرکلا محل تولد صالحی امیری با نصب بنر در جای جای شهر، انتخاب یک مازندرانی به عنوان وزیر کابینه دولت یازدهم را تبریک گفتند.

سید رضا صالحی امیری متولد 1340 امیرکلا شهرستان بابل است که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای مدیریت دولتی دارد.

این چهره فرهنگی در آغاز کار دولت تدبیر و امید به مدت 70 روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان بود و همچنین فعالیت در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و معاونت پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک دفتر تشخیص مصلحت نظام را در سابقه دارد.

صالحی امیری پیش از معرفی به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس، ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت.

مجلس شورای اسلامی در نشست امروز (سه شنبه) با 180 رای موافق، به سکانداری سیدرضا صالحی امیری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتماد کرد.

۱۳۹۵/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...