نسخه چاپی

شجاعت ارتش سوریه، حزب‌الله و ایران حلب را از فاجعه‌‌ای بزرگ نجات داد

نماینده پارلمان سوریه گفت: شجاعت و دلیرمردی ارتش سوریه، مقاومت حزب الله و جمهوری اسلامی ایران، موجب نجات حلب از یك فاجعه‌ بزرگ شد.

به گزارش نما؛ «محمد جلال درویش»، وکیل و نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، با بیان اینکه وضعیت بسیار حساس و خطرناکی بر حلب حاکم است، تصریح کرد: بررسی اوضاع حلب مهم‌ترین موضوع مورد بحث در جلسه اخیر پارلمان سوریه بود.

نماینده پارلمان سوریه خاطر نشان کرد که گروه‌های تروریستی تمام قدرت و توان و مزدوران خود را با تمام ابزارها و امکانات در اختیار از جمله پشتیبانی و حمایت سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی جهان در حلب به خدمت گرفته‌اند.

درویش تاخیر نیروی هوایی روسیه در انجام ماموریتی که در حلب برعهده داشت را توجیه ناپذیر دانست، چراکه به باور وی این تاخیر ممکن بود، به فاجعه‌ای بزرگ در حلب منجر شود.

وی شجاعت و دلیرمردی نیروهای مسلح و ارتش سوریه در کنار مقاومت حزب الله و جمهوری اسلامی ایران را موجب نجات حلب از یک فاجعه‌ به تمام معنا و به دست گرفتن مجدد ابتکار عمل در عرصه میدانی دانست.

نماینده پارلمان سوریه درباره هشدار روس‌ها به ترکیه گفت: هشدار مسکو به آنکارا جدی بود اما بعید است شرایط به رویارویی این دو کشور مقابل همدیگر بیانجامد، چون بزرگترین بازنده در این نبرد ترکیه خواهد بود و آنکارا به این موضوع کاملا آگاه است.

درویش درباره درخواست مسکو جهت اعلام فهرست گروه‌های مسلح میانه‌رو مورد نظر آمریکا گفت: کاخ سفید توجهی به این خواسته نخواهد کرد چون پایه و اساس سیاست این کشور بر دروغ و نیرنگ بنا نهاده شده و این تقسیم بندی نیز آمریکایی‌ها را به اهداف‌اشان در سوریه نخواهد رساند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم سوریه به ارتش خود و همچنین جمهوری اسلامی ایران و مقاومت حزب الله و متحد روس خود اطمینان کامل دارند و می‌دانند، پیروزی متعلق به آنها خواهد بود.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...