نسخه چاپی

قاسم جعفری در گفتگو با نما:

وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش/ با مفسدان صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد قاطع و شفاف صورت گیرد

عکس خبري -وام سفر به آنتاليا در آموزش و پرورش/ با مفسدان صندوق ذخيره فرهنگيان برخورد قاطع و شفاف  صورت گيرد

قاسم جعفری؛ نماینده ادوار مجلس، گفت: با وجود مشكلات فراوانی كه فرهنگیان دارند، نباید چنین وام های كلانی به افراد خاص داده می شد، یا برای خرید ماشین آنچنانی و تورهای سفر به آنتالیا وام دهند.

قاسم جعفری؛ نماینده ادوار مجلس در خصوص اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: از سال 93 بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس نهم مطرح شد.
وی ادامه داد: باید با فساد در صندوق برخورد قاطع شود، جناح و گروه خاصی نباید مصون از بازخواست باشد، دزدی بد است، چه یک دلار چه چند صد دلار.
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: مردم در برخورد با عوامل این فساد از دولت انتظار دارند اثبات کند نگاه سیاسی ندارد و متاسفانه رسانه های دولتی در مورد فساد در صندوق، سکوت کردند و در پرداختن به این موضوع جانب احتیاط را رعایت می کنند، ای کاش با این مظاهر به طور قاطع برخورد شود، افکار عمومی این انتظار را دارند.
جعفری در خصوص ابعاد فساد در صندوق بیان کرد: با وجود مشکلات فراوانی که فرهنگیان دارند، نباید چنین وام های کلانی به افراد خاص داده می شد، یا برای خرید ماشین آنچنانی و تورهای سفر به آنتالیا وام دهند، اینها جز مواردی است که به آن اعتراض داشتیم و می گفتیم این گونه وام ها نه اولویت و نه از لحاظ فرهنگی درست است، به همین دلیل پاشنه آشیل سوال از وزیر آموزش و پرورش، صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...