نسخه چاپی

اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

تغییرات در كابینه انتخاباتی است

عکس خبري -تغييرات در كابينه  انتخاباتي است

درست است كه بعضی از وزرا باید خلع می شدند ، اما این مسئله برای امروز نبوده است ناتوانی ها به 2-3 سال اخیر برمی گردد كه باید زودتر از اینها حداقل یك سال و نیم پیش این تغییرات صورت می گرفت نه حالا كه چند ماه بیشتر به اتمام این 4 سال خدمتگذاری نمانده است.

اسماعیل کوثری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در این رابطه با وزراي پيشنهادي رئيس جمهور، در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری نما گفت: متاسفانه آقای روحانی به جای اینکه به خواسته های واقعی مردم پاسخ دهد، اقداماتی را در راستای اجرا در اولویت می گذارند که تنها نشان می دهد محضر خود دولت برای رئیس جمهور مهم است و اگر نه تغییر وزرا در این برهه زمانی بیهوده است، زیرا آنها در این چند ماه باقی مانده کاری را نمی توانند از پیش ببرند.
وي داد: درست است که بعضی از وزرا باید خلع می شدند ، اما این مسئله برای امروز نبوده است ناتوانی ها به 2-3 سال اخیر برمی گردد که باید زودتر از اینها حداقل یک سال و نیم پیش این تغییرات صورت می گرفت نه حالا که چند ماه بیشتر به اتمام این 4 سال خدمتگذاری نمانده است. این تغییرات هم به نظر بنده آنچنان اثر گذاری و تاثیری که ما خواهان آن هستیم را نخواهد داشت زیرا این افراد جدید تا به روی کار بیایند و بخواهند تیم خود را بچینند و سر از کار مسئولیت و ریزکاری های آن در بیاورند این چند ماه هم به پایان رسیده و چیزی از این جایگزینی برداشت نمی شود .
كوثري ادامه داد: به نظر می رسد آقای روحانی و مشاورانشان با این تصمیم یک حرکت سیاسی را انجام دادند تا بتوانند با در دست گرفتن کامل این وزارت خانه ها بعد سیاسی را در دستان خود بگیرند و در انتخابات از ان حرکت به نفع خود استفاده کنند.
اسماعیل کوثری با اشاره به مهره های جایگزینی روحانی گفت: این افرادی هم که برای این وزارت خانه ها پیشنهاد شدند همه صلاحیت کامل را ندارند! بعضی از این افراد در فتنه حضور داشتند که بر روی کار آمدن آنها به صلاح نیست و باید مجلس در مورد آنها حساسیت نشان دهد. و همین حساسیت های مجلس باعث می شود هم این تغییرات را مشمول زمان شود و افراد دیگری پیشنهاد شوند تا افراد درست تائید صلاحیت خود را دریافت کنند و روی کار بیایند. همین بگذار و برداشت ها به طول می انجامد و زمان می گذرد و چیزی عاید مردم نمی شود. آقای روحانی باید بیش از پیش بر مسائل کشور حساسیت نشان دهند و امور را زیر نظر داشته باشند تا تصمیمات مهم در زمان های درست بگیرند.
وي گفت: از طرف دیگر از نظر بنده آقای روحانی با این حرکت می خواستند موضوع های اصلی کشور را به حاشیه بکشانند و اذهان مردم را به این مسئله مشغول کنند تا بحث های جدی اقتصاد مقاومتی, بیکاری و فقر معیشتی مردم به انزوا کشیده شود و مدتی از دهان ها بیفتد تا فشار بر روی دولت کم شود.

۱۳۹۵/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...