نسخه چاپی

اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

مرگ بر آمریكا بهترین شعار انقلاب است/ دشمنی آمریكا تمام‌شدنی نیست/

عکس خبري -مرگ بر آمريکا بهترين شعار انقلاب است/ دشمني آمريکا تمام‌شدني نيست/

اگر آمریكا می خواست دست از دشمنی ما بردارد پس از برجام این همه مانع بر سر راه دولت و ملت ایران قرار نمی داد و به دشمنی اش پایان می داد.

از ابتدای انقلاب برخی همواره در تلاش بودند تا استکبار ستیزی را از آرمان های انقلاب حذف کنند و برای این مسئله هر روز شیوه ایی جدید رو می کردند. دولت تدبیر و امید که بر سر کار آمد و بحث تعامل با غرب مطرح شد، آتش شان تندتر شد و پس از برجام روزی نیست که مدعی شوند دیگر تلقی آمریکایی‌ها از ایران تغییر کرده و غربی‌ها و آمریکایی‌ها به‌دنبال براندازی جمهوری اسلامی نیستند لذا ما هم باید رویکردمان نسبت به آنها تغییر کند.
در این خصوص یک فعال سیاسی گفت: افرادی که این روزها با صدای بلند از ضرورت پایان مبارزه با آمریکا دم می زنند، چند دسته اند، گروه اول افرادی انقلابی پیش از این بوده اند، که الان رو به دنیا طلبی آورده اند. این دسته از افراد در تلاشند تا از جایگاه و مقام و همچنین ثروتی که به دست آورده اند برای آرامش و آسایش خود و خانواده شان استفاده کنند.
اسماعیل کوثری گروه دوم دوستداران برقراری رابطه با آمریکا را افرادی برشمرد که از ابتدای انقلاب، به نوعی دنبال ایجاد کانال ارتباطی با آمریکا بودند و افزود: این افراد با توجه به شرایط گذشته هیچ گاه جرات آن را نداشتند که منویات قلبی شان را بیان کنند و همواره در سایه دست به اقداماتشان می زدند اما با توجه شرایط فعلی پشت سر گروه اول قرار گرفته و با صدای بلندتری حرف خود را مطرح می کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گروه سوم را مخالفان داخلی انقلاب اسلامی خواند و گفت: اینها از همان آغاز انقلاب با آن دشمنی کرده و به مخالفت پرداختند و آرمانهای انقلاب را نیز باور نداشتند لذا با توجه به شرایط کنونی به صحنه آمده اند و مدعی اند که دیگر وقت پایان آرمانهای انقلاب است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس از تعبیر امام راحل نسبت به آمریکا یاد کرد و اظهار داشت: امام (ره) به حق آمریکا را شیطان بزرگ نامید لذا کسی که برای ارزشهای الهی و اسلامی مبارزه می کند، نمی تواند با شیطان همراهی کند.
نماینده مردم تهران در مجلس نهم به تبعیت آحاد مردم از آرمانهای انقلاب و امام اشاره کرد و افزود: مردم انقلابی ایران همچنان پشت سر رهبری معظم انقلاب در مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا قرار دارند و این بازیهایی که عده ایی در می آورند و جریانی را که به راه انداخته اند، با این اراده مصصم مردم راه به جائی نخواهد برد.
وی خطاب به این افراد موضع گیری های مسئولان آمریکائی را پس از برجام را یادآوری کرد و گفت: اگر آمریکا می خواست دست از دشمنی ما بردارد پس از برجام این همه مانع بر سر راه دولت و ملت ایران قرار نمی داد و به دشمنی اش پایان می داد.
کوثری در پایان مرگ بر آمریکا را بهترین و برترین شعار انقلاب اسلامی خواند و افزود: به این افراد مدعی ارتباط با آمریکا که متاسفانه برخی شان در انقلاب مسئولیت های مهمی هم دارند، اطمنیان می دهیم که مردم به دنبال شما نخواهند آمد و راه شان از شما جدا خواهد بود.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...