نسخه چاپی

تسهیل تردد زوار در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مسائل مربوط به تردد آسان و روان زوار در مرز مهران بررسی می‌شود.

به گزارش نما؛ سردار نورعلی یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: امروز با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امنیت مرز مهران برای تردد زائران اربعین حسینی بررسی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: روزهای پرکار مسؤولان در ایام باقی مانده تا اربعین حسینی شروع شده و مسؤولان مرتب به مرزها سر می‌زنند تا اوضاع مرز را برای تردد آسان و ایمن زائران حسینی بررسی کنند.

وی ادامه داد: در 40 روز گذشته حدود یک میلیون گذرنامه دفاتر صدور گذرنامه صادر کرده‌اند و به دست مردم رسیده است، دفاتر گذرنامه و پلیس گذرنامه به صورت سه شیفت آماده ارائه خدمات به زائرین هستند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: توافقی که بین مسؤولین جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف با مسؤولین کشور عراق انجام شده همه تاکید بر رعایت قوانین و مقررات است.

یاری تصریح کرد: 41 درصد تردد زائران در اربعین حسینی امسال بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین در مرز بین‌المللی مهران است، پایانه مرزی مهران به دلیل این که جمعیت بیشتری را آن عبور خواهند کرد آمادگی بیشتری را برای ارائه خدمات دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در اربعین امسال در مرزها گره‌های ترافیکی مدیریت شده و زائران اتباع خارجی هم باید حتما از مرز شلمچه تردد داشته باشند و قرار است در اربعین امسال از گیت‌های مرز مهران زائران 17 استان کشور با ویزا تردد کنند.

۱۳۹۵/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...