نسخه چاپی

دلیل استعفای اعضای هیئت مدیره تراكتور

عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراكتورسازی می‌گوید كه ممكن است این تیم در آینده دچار مشكل شود كه به همین خاطر اعضای هیئت‌مدیره تصمیم به استعفا گرفته‌اند.

به گزاش نما به نقل از تسنیم،‌ سعید عباسی عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره استعفای اعضای هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی، اظهار داشت:3 نفر از 5 عضو هیئت‌مدیره باشگاه از سمت خود استعفا دادند که من نیز جزو آنان بودم و استعفای خود را تقدیم رییس هیئت‌مدیره باشگاه کردم.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد دلایلش برای استعفا از این باشگاه، گفت: ما دلایل خود را به سردار کریمیان، رییس هیئت‌مدیره باشگاه ابلاغ کرده‌ایم و اکنون قرار است آنان در این‌باره تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: ما تلاش‌های زیادی در باشگاه تراکتورسازی انجام دادیم و بخش زیادی از مشکلات این باشگاه را حل کردیم اما در حال حاضر این احتمال وجود دارد که تراکتورسازی در آینده دچار مشکل شود و ما نیز به دلیل اینکه نمی‌خواستیم در این مشکلات سهیم باشیم، تصمیم گرفتیم استعفا بدهیم.

عباسی ادامه داد: مشکلاتی که ما داریم کاملاً مشخص است و سردار کریمیان می‌توانند این مشکلات را برای مردم و رسانه‌ها بازگو کنند اما ما نمی‌خواهیم مصیبت مشکلات تیم تراکتورسازی روی دوش ما باشد.

صبح امروز (پنجشنبه) 3 تن از 5 عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی استعفای خود را به رییس هیئت مدیره این باشگاه تقدیم کرده‌اند.

۱۳۹۵/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...