نسخه چاپی

اعتماد به آمریكا خیالی باطل است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به آمریكا خیالی باطل است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدرضا منصوری در اجتماع راهپیمایان شرکت کننده در یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه استکبار جهانی هیچگاه مورد اعتماد ملت ایران نبوده است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بیانگر آن است که ملت ایران هیچگاه نظام سلطه و استکبار جهانی را قابل اعتماد نمی داند.

وی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تجدید پیمان با آرمان های نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب است و همه فریاد می‌زنند که در برابر ظلم و ستم آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب ایستاده ایم.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی این کشور از امنیت بالایی برخوردار است و توانمندی و قدرت این کشور عامل بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه اقتدار ایران در جهان مثال زدنی است، تصریح کرد: بر خود می‌بالیم که ایران اسلامی قدرتمند و با توان نظامی در برابر تمامی توطئه‌ها ایستاده است.

وی تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی هم اکنون موشک با برد ۲۵۰۰ کیلومتری در این کشور ساخته می‌شود و آمریکایی‌ها می‌دانند که نمی توانند با جنگ نظامی به فکر براندازی این کشور باشند چرا که تجربه جنگ هشت ساله ایران با عراق و بلایی که بر سر صدام آمده است از یادشان نرفته و از جنگ نظامی هراس دارند.

به گفته منصوری باید با روحیه انقلابی و تفکر جهادی و بسیجی اول دشمن را به خوبی بشناسیم وسپس در مقابل مستکبران عالم بایستیم.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ساوه با تجمع اقشار مختلف مردم از مقابل دبیرستان باقرالعلوم(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره) با حضور جمعی از مسئولان و مردم انقلابی شهرستان ساوه در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا میدان انقلاب این شهرستان را طی کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم ضد استکباری در ادامه راهپیمایی با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را نظام سلطه اعلام کردند.

در ادامه این مراسم مسئول عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور و نماینده مردم ساوه و زرندیه به ایراد سخن پرداختند.

در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعنامه سراسری قرائت شد و با فریادهای الله‌اکبر شرکت‌کنندگان به تائید رسید.

۱۳۹۵/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...