نسخه چاپی

برخی موسسات خیریه بنگاه اقتصادی شده‌اند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: موسسات خیریه زیادی در كشور داریم ولی برخی از آن ها راه را گم كرده اند و به جای رسیدگی به مستضعفان به بنگاه اقتصادی تبدیل شده اند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، قاضی زاده هاشمی در پانزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا افزود: افراد زیادی هستند که از برخی موسسات خیریه بنگاه اقتصادی شده‌اندهمه دارایی خود برای درمان یک بیماری صعب العلاج می گذرند و لازم است که حمایت از اقشار آسیب پذیر در اولویت دولت ها باشد.

وی گفت: امسال به مناسبت هفته دولت به رباط کریم رفتیم و در آن جا سری به خانه پدر دو تن از شهدا زدیم، مادر شهدا از سال 89 به دنبال یک سکته مشاعر خود را از دست داده بود و زندگی نباتی داشت، برای من جالب بود که تنها خواسته پدر شهدا از بنده و استاندار یک تخت چرخدار بود تا بتواند همسر خود را جابجا کند.

وزیر بهداشت افزود: گاهی با خانواده هایی روبرو می شویم که در عین نیازمندی شدید نه تحت پوشش بهزیستی هستند و نه کمیته امداد حمایتی از آن ها دارد.

وی گفت: طرح تحول سلامت تا حد امکان به خوبی در کشور اجرا شد اما بعضی ها با قضاوت های ناعادلانه انتقاداتی می کنند که وقتی ما بررسی می کنیم می بینیم ریشه این انتقادات در مسائل دنیوی است و دلسوز مردم نیستند.

۱۳۹۵/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...