نسخه چاپی

علت تاخیر حقوق فرهنگیان در مهر ماه چه بود؟

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص تاخیر حقوق معلمان گفت: تعداد محدودی از معلمان كه در جریان نقل و انتقال بوده و اطلاعات آنها وارد نشده بود و شاید 300 تا 400 نفر بودند، حقوق‌شان با تأخیر پرداخت شد.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص «تأخیر در پرداخت حقوق مهرماه فرهنگیان شهر تهران»، اظهار داشت: حقوق کامل معلمان شهر تهران مربوط به ماه مهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ممکن است تعداد محدودی از معلمان که در جریان نقل و انتقال بوده و اطلاعات آنها وارد نشده بود و شاید 300 تا 400 نفر بودند، حقوق‌شان با تأخیر پرداخت شد.

کمرئی با بیان اینکه در سال‌های اخیر موضوع بازنشستگی فرهنگیان به عنوان یک مشکل اساسی در شهر تهران مطرح است، گفت: آموزش و پرورش شهر تهران به دلیل بالا بودن میانگین سنوات خدمت، تعداد بازنشستگان زیادی دارد و طبیعی است که باید در پیش‌بینی نیروی انسانی در قالب دانشگاه فرهنگیان و نیز ماده 28، این موضوع جدی‌تر دیده شود تا خلأیی در خصوص نیروی انسانی نداشته باشیم.

وی افزود: حدود بیش از 70 هزار ساعت حق‌التدریس پرداخت می‌کنیم و امسال نیز احتمال دارد همین مقدار را نیاز داشته باشیم و طبیعتاً معادل همین مقدار نیرو نیاز خواهیم داشت؛ یعنی بیش از 3 هزار نیروی انسانی که عمدتاً از آقایان هستند باید جذب شود و در حوزه فنی و حرفه‌ای و مقطع مختلف ابتدایی بیشترین نیرو را نیاز داریم.

۱۳۹۵/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...