نسخه چاپی

سید حمیدرضا كاظمی در گفتگو با نما:

آمریكا امروز از پول و سرمایه مسلمانان علیه مسلمانان دیگر استفاده می كند

عکس خبري -  آمريکا امروز از پول و سرمايه مسلمانان عليه مسلمانان ديگر استفاده مي کند

نماینده مردم پلدختر در خانه ملت بیان داشت: اسرائیلی‎ها نیز به عهدهای آمریكایی‌ها اعتماد و اطمینان ندارند واز این رو در مذاكرات تیم جاسوسی فعال كردند تا بصورت پنهان مذاكرات ایران با كشورهای 1+5 را تحت نظر داشته باشد.

سید حمیدرضا کاظمی، عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در گفت‎وگو با نما، با تأکید بر خوی استکباری آمریکا در جهان، گفت: آمریکا در جهان به دنبال تک قطبی بودن است تا بتواند به عنوان ژاندارم در کل دنیا عمل کند و غیر از منافع خود و منافع رژیم صهیونیستی اسرائیل را بر روی این کره خاکی منافع کشور دیگری را نمی‎بیند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به فشارهای سیاسی، اقتصادی و تحریم‎ها علیه ایران از سوی آمریکا اشاره و تصریح کرد: این همه فشارهای سیاسی اقتصادی و تحریم‎ها علیه ایران برای این است که جلوی نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه و دنیا بگیرد.

نماینده مردم پلدختر در خانه ملت تحریم ها را دلیلی بر تضعیف بنیه ایران برشمرد و اذعان داشت: آمریکا در مذاکرات برجام بخاطر این که از طرف کشورهای دنیا تحت فشار قرار گرفته بود بر سر میز مذاکره حاضر شد چراکه ایران اعلام آمادگی برای مذاکرات با موضوع دفاع حقوق حقه ملت کرده بود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که آمریکایی‎ها ایران را در دنیا به عنوان حامی تروریست شناسانده و بیان کرده بودند که ایران حرف حساب نمی‎داند و بحث مذاکرات را قبول ندارد و حاضر نخواهد شد پشت میز مذاکره بنشیند و به دنبال این است که در دنیا تک تازی کند برای این که دنیا به حرف‌های آمریکا گوش فرا دهند در پای میز مذاکرات حاضر شدند.

کاظمی به با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی آمریکایی‎ها نسبت به تعهداتی که به ایران در برجام متعهد شده است، تصریح کرد: معتقدم آمریکایی‎ها از روزی که نظام انقلاب اسلامی شکل گرفته علیه ایران در حوزه های مختلفی بدعهدی کرده است و دنبال بهانه جویی است و امروز نیز از ایجاد داعش و تکفیری‎ها به دنبال اهدافش در منطقه می‎باشد.

وی با تأکید بر این مطلب که آمریکا با ایجاد داعش و تکفیری‎ها در منطقه مصونیتی برای اسرائیل ایجاد کرده است، گفت: آمریکا با ایجاد داعش افکار مسلمانان و مردم جهان را از سمت توجه به عملکرد و اقدامات اسرائیل دور کرده و همه توجهات امروز به وحشی گری‎های داعش سوق یافته است.

کاظمی اظهار داشت: آمریکا امروز از پول و سرمایه مسلمانان علیه مسلمانان دیگر استفاده می کند و مسلمانان را به جان هم می اندازد تا در این میان اقتصاد کشورش در گردش باشد و تسلیحات نظامیش را به فروش برساند و متاسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله عربستان، قطر و کشورهای دیگر مجری سیاست‏های آمریکا و اسرائیل هستند و از درآمد نفت که حق ملت مسلمان است را در راستای اهداف و سیاست‏های آمریکا و اسرائیل در منطقه هزینه می کنند.

نماینده مردم پلدختر در خانه ملت در ادامه به پیدا شدن دستگاه‌های جاسوسی در اتاق‎ها و داخل کامپیوترهای موجود در مذاکرات اعضای کشورهای 1+5 در برجام اشاره و بیان داشت: اسرائیلی ها نیز به عهدهای آمریکایی‌ها اعتماد و اطمینان ندارند واز این رو در مذاکرات تیم جاسوسی فعال کردند تا بصورت پنهان مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 را تحت نظر داشته باشد

۱۳۹۵/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...