نسخه چاپی

حجت اسلام علیزاده در گفت‎وگو با نما:

مرحوم حجت‌الاسلام شجونی عاشق ولایت بود و تا آخر انقلابی ماند

عکس خبري -مرحوم حجت‌الاسلام شجوني عاشق ولايت بود و  تا آخر انقلابي ماند

علیزاده تصریح كرد: مرحوم حجت اسلام شجونی جلوه ای از مجاهدین مبارز بود كه در سراسر عمر شریفش روحیه انقلابی خود را حفظ كرد.

حجت اسلام ابولقاسم علیزاده، نماینده ولی فقیه در سپاه فارس در گفت‎وگو با نما، حجت اسلام شجونی را نمادی ازمبارزانی که تا آخر عمر زلال و انقلابی ماند دانست و گفت: وی نمونه‎ای از روحانیون مبارزی بود که بدون ملاحظه و دلبستگی به تعلقات دنیا وارسته، راست قامت واستوار ظاهر گردید.
وی با تأکید بر این مطلب که شجونی روحانی مبارزی بود که تا آخرین لحظات عمرش با صلابت ماند، اظهار داشت: برای یک فرد بسیار مهم است که در قبل و بعد از انقلاب یک چهره داشته باشد که شجونی چنین شخصیتی بود.
علیزاده تصریح کرد: مرحوم حجت اسلام شجونی جلوه ای از مجاهدت و مبارزه بود که در سراسر عمر شریفش روحیه انقلابی خود را حفظ کرد.

وی اذعان داشت: شجونی شخصیت حساسی داشت و همواره مسائل روز را رصد و دنبال می‎کرد و در مکان‎هایی که لازم می‎دانست که باید روشنگری صورت گیرد، روشنگری می کرد ودر آنجایی که می‎بایست به عنوان عالم روحانی و مبارز موضعش را در خصوص مسائل سایسی روز اعلام کند، موضع واقع خود را اعلام می‎کرد.
وی اذعان داشت: شجونی از همان آغاز انقلاب و تا آخر عمرش ملاک و معیار سنجش فکر سیاسی خود را ولی فقیه قرار داده بود و در خصوص اجرای منویات امام سر سوزنی تردید نمی کرد و جز و اولین افرادی بود که دیدگاه‎های امام (ره) را بیان می‎کرد و پای بیان مواضع خود ایستادگی می‎کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فارس بیان کرد: شجونی در بعد از رحلت امام خمینی (ره) روحیه تبعیت و اجرای منویات مقام معظم رهبری را در کارنامه خود قرار داد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راه سیاست قدم بر می‎داشت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: شجونی مهمترین اتحاد و انسجام میان مردم را تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه می‎دانست و معتقد بود ولی فقیه همچون دیدبانی است که همه مسائل را رصد می‎کند دوردست‎ها را نمایان می سازد.
وی در خاتمه اذعان داشت: شجونی از جمله افرادی بودند که از عمق جان نسبت به رهبری و ولی فقیه وثوق و اعتماد ایمان داشت.

۱۳۹۵/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...