نسخه چاپی

آخرین تدابیر ناجا برای اربعین/ ممنوعیت‌های جدید در شماره‌گذاری

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا آخرین تدابیر و تمهیدات ناجا برای برگزاری راهپیمایی اربعین را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری خود که در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، درباره اقدامات پلیس برای اربعین اظهارکرد: قرارگاه‌های اربعین در پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران فعال شدند و پایش تصویری در جاده‌ها و معابر انجام می‌شود و عوامل امنیتی و انتظامی تمام تلاش خود را می‌کنند تا سفرها ایمن باشد.

وی از صدور یک میلیون و 200 هزار گذرنامه در 50 رو گذشته خبر داد و گفت: همچنین شاهد افزایش 200 درصدی خروج از کشور در یک ماهه گذشته از پایانه‌های هوایی و زمینی بودیم.

وی با بیان اینکه شرط خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر و ویزای معتبر عراق است، گفت: دفاتر پلیس + 10 تا ساعت 20:00 فعالیت خود را افزایش داده‌اند.

منتظرالمهدی درباره آن دسته از زائرانی که ممکن است گذرنامه و مدارک خود را در کشور عراق گم کنند گفت: این دسته از افراد می‌توانند به دفاتری که به همین منظور در شهرهای بصره، کاظمین، نجف و کربلا مستقر شده مراجعه کنند.


ممنوعیت‌های جدید در شماره‌گذاری

سخنگوی ناجا در بخش دیگری از سخنانش از ممنوعیت شماره گذاری چندین نوع از وسایل نقلیه از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی شهری دیگر شماره گذاری نخواهند شد. همچنین موتورسیکلت‌های کاربراتوری نیز شماره گذاری نمی‌شوند.

وی شرط شماره گذاری این وسایل را اخذ استانداردهای یورو4 و یورو6 اعلام کرد و گفت: همچنین باید فیلترهای ضد دود نیز بروی این وسایل نصب شود.

۱۳۹۵/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...