نسخه چاپی

عضو كمیسیون آموزش و پرورش مجلس:

دیپلماسی و سازش در برابر جریان باطل جایگاهی ندارد/ نبرد میان جبهه حق و باطل همیشگی است

عکس خبري -ديپلماسي و سازش در برابر جريان باطل جايگاهي ندارد/ نبرد ميان جبهه حق و باطل هميشگي است

سازش ما با آمریكا به معنای سازش حق و باطل است و این مسئله هم نشدنی است.

مقام معظم رهبری در دیدارشان با دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان بار دیگر تاکید کردند"این تفکر بسیار خطرناک است که گفته میشود اگر ما با آمریکا سازش کنیم همه مشکلات کشور حل خواهد شد!"
با این حال هستند گروهی در بین مسئولان و دولتمردان که همچنان علی رغم صراحت رهبری، در گفتار و اعمال درپی این هستند با آمریکا مذاکره و در نتیجه سازش کنند.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی این تفکر را بسیار خطرناک توصیف کرد و اظهار داشت: آمریکا و همپیمانانش دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی، ملت ایران و آرمانهای این مردم اند و رفتار این کشور استکباری با ملت ما بر اساس خوی تعدی و تجاوز گری بوده و کوتاه هم نماینده است.
دکتر علی رضا ابراهیمی با بیان اینکه آمریکا طی مدتی که از پیروزی انقلاب سلامی می گذرد همواره در تلاش بوده تا به این انقلاب ضربه بزند و از هیچ کاری هم برای براندازی نظام دریغ نکرده است، گفت: آمریکا هر راهی را به نظر می رسد امتحان کرده تا انقلاب اسلامی در مسیر تحقق اهدافش به مشکل بربخورد و آرمان های ما محقق نشود.
نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه آمریکا بر شدت دشمنی اش علیه ملت ایران افزوده است، عنوان کرد:
آمریکا روزی با جنگ داخلی،روز دیگربا تحریک صدام و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی، روزی با فشار اقتصادی و تحریم و پس از شکست در همه این ها به دلیل رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری در کنار ایستادگی مردم بر آرمانها و باورهایشان، با گفت و گو مذاکره قصد ضربه زدن و انقلاب را دارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تمدید شرابط اضطراری رابطه با ایران توسط رئیس جمهور آمریکا به مدت یک سال دیگر، اشاره کرد و افزود: این خود دلیل روشنی است بر استمرار دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و اینکه تنها هدف و راهکار عوض شده و در اصل مسئله تغیر چندانی صورت نگرفته است.
ابراهیمی از بصیرت، تیزبینی، هوشیاری و شجاعت مقام معظم رهبری در برخورد با استکبار جهانی یاد کرد و اظهار داشت: رهنمودهای ایشان همچنان چراغ راه ما و مسئولان است و همانطور که ایشان در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان بار دیگر تاکید کردند، تفکر حل مشکلات در گرو سازش با آمریکا، تفکر غلط و خطرناکی است.
وی در پایان این گفت و گو عنوان داشت: سازش ما با آمریکا به معنای سازش حق و باطل است و این مسئله هم نشدنی است.

۱۳۹۵/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...