نسخه چاپی

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفتگو با نما:

مرحوم شجونی مصداق، عاش سعیدا ً و مات سعیدا بود

عکس خبري -مرحوم شجوني  مصداق، عاش سعيدا ً و مات سعيدا بود

مرحوم شجونی سعادتمند زندگی كرد و سعادتمند هم از دنیا رفت، بدون آنكه تغییری در راه و هدفش ایجاد كند. متاسفانه داریم انقلابیونی را كه امروز از آرمان های امام و انقلاب فاصله گرفته اند و راه آسایش را در پیش گرفته اند، مرحوم شجونی از این قشر نبود و تا آخر وفادار ماند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، مرحوم حجت الاسلام جعفر شجونی را از انقلابیون باسابقه خواند و اظهار داشت: مرحوم شجونی از وفاداران به انقلاب، امام راحل و معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر، شوخ طبعی را ویژگی منحصر به فرد مرحوم شجونی عنوان کرد و گفت: منبرهای آقای شجونی از آن دست منبرهایی بود که در پای آن مردم می توانستند درس حمایت از انقلاب و اسلام را بگیرند و از این جهت منابر ایشان بسیار مفید بود.
امام جمعه موقت اصفهان، مرحوم شجونی را معتقد و متعهد به ولایت فقیه دانست و افزود: من بیش از چهل سال است که ایشان را به عنوان یک انقلابی، متعهد، دلسوز و خوش اخلاق می شناسم.
نمانده سابق مردم اصفهان در مجلس به آخرین دیدار خود با مرحوم شجونی در جلسه جامعه روحانیت مبارز تهران اشاره کرد و بیان داشت: پس از اتفاقی که برای ایشان افتاد همه ما نگران شدیم و دعای سلامتی برای ایشان داشتیم اما این دنیا محلی برای ماندن نیست، همه روزی باید از این دنیا بروند و تنها چیزی که از انسان در این دنیا می ماند، عملکرد و رفتار و گفتارش است.
وی با بیان اینکه از حجت الاسلام شجونی در این دنیا نام نیک و خاطره خوب و شیرین باقی مانده است، گفت: هر چند من با ایشان معاشرت نزدیک نداشتم، اما همان مقدار که در سالهای مبارزه و پس از انقلاب با مرحوم همراه بودیم، باید گفت که خوب زندگی کرد.
حجت الاسلام رهبر، شیخ جعفر شجونی را از وفاداران واقعی انقلاب دانست و افزود: ایشان از ابتدای مبارزه با امام همراه بود و آزار و اذیت های رژیم پهلوی و شکنجه های ساواک از ادامه راه منصرفش نکرد و به مبارزه ادامه داد، پس از انقلاب هم به آرمانهای امام راحل پایبند بود و تا پایان عمر از این مسیر عقب نشین کرد و سرباز مقام معظم رهبری در دفاع از نظام بود.
عضو جامعه روحانیت زندگی مرحوم شجونی را مصداق، عاش سعیدا ً و مات سعیدا ً خواند و اظهار داشت:
مرحوم شجونی سعادتمند زندگی کرد و سعادتمند هم از دنیا رفت، بدون آنکه تغییری در راه و هدفش ایجاد کند. متاسفانه داریم انقلابیونی را که امروز از آرمان های امام و انقلاب فاصله گرفته اند و راه آسایش را در پیش گرفته اند، مرحوم شجونی از این قشر نبود و تا آخر وفادار ماند.
وی در پایان این گفت و گو عنوان کرد: در زندگی مرحوم کمترین نقطه تاریکی وجود نداشت و جزء دفاع از انقلاب چیز دیگری در آن وجود نداشت، این حرف من، تنها نیست، همه کسانی که با مرحوم شجونی حشر و نشر داشتند بر همین عقیده هستند.

۱۳۹۵/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...