نسخه چاپی

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه خبری نما:

جامعه آمریكا از فساد اخلاقی و دروغ گویی سیاستمداران آن، اشباع شده است / مناظرات انتخاباتی آمریكا، فساد این كشور را عیان كرد

عکس خبري -جامعه آمريکا از فساد اخلاقي و دروغ گويي سياستمداران آن، اشباع شده است

مناظرات بین ترامپ و كلینتون شاهد خوبی است برای مردم جهان تا بدانند در آمریكا و سیستم فاسد آن چه خبر است.

به زعم بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی، تبلیغات انتخاباتی آمریکا و مناظرات بین ترامپ و کلینتون به سان تابلوئی، زشتی های این کشور به اصطلاح کدخدای جهان را به همگان نشان می دهد. کار به جائی رسیده که دیگر خود مردم آمریکا هم از این همه فساد و زشتی ابراز انزجار می کنند.
در این خصوص یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار داشت: در مناظرات بین کلینتون و ترامپ حجم زیادی از واقعیت درونی فساد در جامعه آمریکا عیان شد و در برابر جهان قرار گرفت.
دکتر قدیری ابیانه با بیان اینکه من معتقدم آمریکا کشوری سوپر فاسد است، افزود: شما در همه زمینه ائی که بنگرید فساد در این کشور در اوج است. در مباحث اقتصادی در همین مناظرات مطالبی مطرح شد که نشاندهنده فاسد بودن هر دو کاندیداست. هیلاری کلینتون مبالغ زیادی رشوه از مقامات عربی در دوران وزارت خارجه اش دریافت کرده و ترامپ هم فرار مالیاتی در حجم گسترده داشته است.
سفیر سابق ایران در مکزیک به حکومت یک درصدی ثروتمندان بر جامعه آمریکا شاره کرد و گفت: در این کشور 99 درصد مردم، تحت تاثیر یک درصد سرمایه دار صهیونیست زندگی می کنند و هر تصمیمی که آنها برای آمریکا و مردم آن بگیرند باید اجرا شود، اصولا ً جنبش وال استریت که به شدت هم از سوی مقامات آمریکا سرکوب شد، به خاطر مخالفت مردم با همین گروه حاکم یک درصدی بود.
وی افشای فساد جنسی گسترده ترامپ در این مناظرات را شاهدی دیگر بر فساد گسترده در این کشور دانست و اظهار داشت: این امر مختص ترامپ نیست، بر اساس یک گزارش، در نیویورک هر مرد در طول دوران زندگی اش با 123 زن به طور متوسط ارتباط برقرار می کند.
نویسنده کتاب زن در اسلام و غرب ادامه داد: در هر خانواده به طور متوسط یک بچه متعلق به مرد خانه نیست و پدرش کس دیگری است. بچه های زیادی هستند که پدرشان را نمی شناسند. زنان زیادی هستند که نمی دانند بچه ایی را که بزرگ می کنند، مال کیست و مردان زیادی هم هستند که نمی دانند فرزندی دارند. البته باید گفت فساد جنسی گسترده تنها منوط به آمریکا نیست بلکه کل غرب را در بر گرفته است. انگلیس، فرانسه، کانادا و خیلی دیگر از کشورها با این فساد درگیر هستند.
وی به دفاع ترامپ از خودش در برابر سخنان هیلاری اشاره کرد و گفت: ترامپ خطاب به هیلاری گفت که اگر من متهم به ارتباط نامشروع با زنان هستم، همسر تو به عنوان رئیس جمهور آمریکا این کار را بارها انجام داده است.
ابیانه در پایان از مصوبه سنای آمریکا در خصوص قانونی بودن ارتباط با حیوانات در این کشور پرده برداشت و افزود: مناظرات بین ترامپ و کلینتون شاهد خوبی است برای مردم جهان تا بدانند در آمریکا و سیستم فاسد آن چه خبر است.

۱۳۹۵/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...