نسخه چاپی

زائران اربعین مرز شلمچه را برای تردد انتخاب كنند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دسترسی‌های زمینی، هوایی و ریلی، گفت: با وجود جاده‌های جایگزین، زائران اربعین حسینی(ع) مرز شلمچه را برای تردد خود انتخاب كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار اسکندر مومنی امروز(18 آبان‌ماه) در بازدید از پایانه مرزی شلمچه، گفت: در بازدید از این پایانه، شاهد نظم و انضباط خوبی که با همکاری زائران به وجود آمده، بودیم.

جانشین فرمانده ناجا به آمادگی کلیه بخش‌های نیروی انتظامی و نیز دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی شلمچه اشاره و بیان کرد: در سایه تعامل و هماهنگی میان ناجا و دستگاه‌های مربوطه، امروز شاهد ترافیک روان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه هستیم.

سردار مومنی با اشاره به تردد روان حجم عظیمی از زائران در داخل پایانه مرزی شلمچه گفت: از هفته گذشته تا کنون، شاهد خروج حدود 250 هزار زائر از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران بودیم که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 110 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که از ابتدای آبان‌ماه سال جاری تاکنون، 600 هزار گذرنامه صادر شده است، خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 64 درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به دسترسی‌های زمینی، هوایی، ریلی و نیز وجود جاده‌های جایگزین، از زائران اربعین حسینی(ع) خواست با توجه به این‌که مرز شلمچه دسترسی‌های بهتری نسبت به دو مرز دیگر دارد، این پایانه را اولویت عبور خود انتخاب کنند.

مومنی در خاتمه گفت: در این ایام همه چیز در اختیار زائران اربعین حسینی(ع) است و همه دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی در همه بخش‌ها به خصوص انتظامی، مرزبانی، گذرنامه و راهنمایی و رانندگی در خدمت زائران هستند.

۱۳۹۵/۸/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...