نسخه چاپی

ابوالقاسم جراره در گفتگو با نما:

رای به ترامپ رای علیه سیاست های واشنگتن بود

عکس خبري -راي به ترامپ راي عليه سياست هاي واشنگتن  بود

نماینده مردم مجلس نهم گفت: مردم آمریكا به ترامپ رأی ندادند بلكه علیه نظام واشنگتن به ترامپ رأی دادند.

ابوالقاسم جراره، فعال سیاسی، در گفت‎وگو با نما، در خصوص پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: تفاوت جمهوری خواهان و دموکرات‎ها نسبت به ایران زیاد نیست چراکه نگاهشان به ایران یک موضوع است و برای ما فرقی ندارد که کدام یک رئیس جمهور آمریکا باشند.
وی در ادامه افزود: مردم آمریکا نسبت به موضوعات مطرح در آمریکا نگاه منتقدانه‏ای دارند و به هرکسی که در انتخابات بیشتر، از مواضع آمریکا در جهان انتقاد کرده است، رأی دادند.
اين نماینده مجلس نهم در خانه ملت با بیان این مطلب که مردم آمریکا نسبت به رفتارها و عملکردهای آمریکا منتقد هستند، اذعان داشت: مردم این کشور جایگاه آمریکا را جایگاه مناسب و خوبی در دنیا نمی‎بینند از این رو به کسی رای دادند که انتقادهای بیشتری در چه در موضوعات داخلی و بین المللی مطرح کرده است.
جراره بیان داشت: از آنجایی که ترامپ میانه مناسبی با روسیه ندارد اما بیان می‏شود که وی به پوتین نزدیک می‎باشد این نظر کارشناسی نشان دهنده این است که مواضعی که آمریکایی‎ها نسبت به دنیا دارند مورد قبول مردم آمریکا نیست.

نماینده مردم در مجلس نهم بیان کرد: مردم آمریکا به ترامپ رأی ندادند بلکه علیه نظام واشنگتن به ترامپ رأی دادند.
وی بیان کرد: مردم آمریکا می‏دانند که ترامپ گزینه ایده آلی برای آنها نمی‏باشد، اما همین که مواضع انتقادی نسبت به عملکرد آمریکا در گذشته داشته مردم وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.
جراره انتخاب مردم آمریکا را بین بد و بدتر دانست و اظهار داشت: مردم آمریکا کیلنتون را جنگ طلب می‏دانند و افشاگری‏های ترامپ از ایجاد داعش در جهان زمینه را فراهم کرد تا مردم ترامپ را بهتر از کیلنتون برای ریاست جمهوری بدانند.
به گفته این فعال سیاسی، جمهوری اسلامی ایران همواره برای آمریکایی‏ها دشمن محسوب می‏شود و به عنوان موضوع اصلی در دولت فعلی و آینده آمریکا مطرح است.
وی در خاتمه اذعان داشت: جمهوری اسلامی که همیشه برای آمریکا دردسر ساز بوده و هست برای ترامپ نیز درد سر ساز خواهد شد.

۱۳۹۵/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...