نسخه چاپی

عابدینی : رویانیان نمی‌خواهد با من سلام‌وعلیك كند

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان همچنان اعتقاد دارد مانوئل ژوزه باید از سرمربیگری پرسپولیس كنار گذاشته شود

به گزارش نمابه نقل ازقدس آنلاین ،امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعه مدیرعاملی واعظ آشتیانی در داماش گیلان، اظهار داشت: همیشه نگران این بودم که بعد از من چه کسی مدیرعامل داماش می‌شود ولی اگر واعظ مدیرعامل شود خوشحالم می‌شوم زیرا مدیری جانشین من می‌شود که اهداف باشگاه را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیئت مدیره باشگاه داماش یک هیئت مدیره قدرتمند و کارآمد شده است تمایل دارم در این باشگاه بمانم. البته اگر هیئت مدیره باشگاه بخواهد و بدون رودربایستی با من تصمیم بر ابقایم گرفته باشد که تصور می‌کنم همین طور باشد زیرا بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه به اعضا گفتم رودربایستی نداشته باشید اما آنها خواستار ادامه کارم بودند.

عابدینی در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: فعلا رویانیان نمی‌خواهد با من سلام و علیک داشته باشد، بخاطر اینکه داماش، پرسپولیس را در رشت برد و بعد هم بخاطر اینکه قبل از دیدار با استقلال توقع داشت من به پرسپولیس بروم اما نمی‌توانستم داماش را تنها بگذارم و ماندم و به پرسپولیس نرفتم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد رتبه شانزدهمی پرسپولیس در جدول گفت: پرسپولیس اکنون 6 امتیازی است و با صدر جدول به اندازه سه بازی فاصله دارد و می‌تواند این فاصله را جبران کند. تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس می‌توانند خودشان را پیدا کنند و به مسابقات برگردند در حالی که تیم‌های تازه تاسیس یا آنهایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند اگر نتوانند در اوایل فصل خوب نتیجه بگیرند روند نزولی‌شان ادامه پیدا می‌کند.

عابدینی در مورد اینکه هفته پنجم گفته بود باید ژوزه را برکنار کنند، خاطرنشان کرد: هنوز هم معتقدم باید ژوزه برکنار شود. اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که با این راننده نمی‌توانیم به مقصد برسیم بنابراین در این تعطیلات 20 روزه باید ابتدا این راننده را برداریم و یک فرد مناسب را جایگزینش کنیم.

وی در مورد اینکه رویانیان گفته برکناری ژوزه بی‌عقلی است، گفت: می‌تواند اینطور هم باشد و شاید من بی‌عقل باشم! به هر حال عقل کل نیستم.

عابدینی در مورد اینکه قبل از دربی گیلان به هرندی گفته بود اگر ببازد برکنار می‌شود و این مربی هم اعلام کرده در صورت پیروزی خودش استعفا می‌دهد، اظهار داشت: فعلا که نه باخته‌ایم که هرندی را برکنار کنیم و نه ملوان را برده‌ایم که او استعفا کند! این بحثی بود که در یک جلسه کارشناسی قبل از بازی مطرح شد آن هم در جلسه خصوصی چهار پنج نفره و من به شوخی به هرندی گفتم اگر نبریم برکنارت می‌کنیم. بعد فهمیدم هیچ خائنی بین ما نیست زیرا این شوخی من فردا در برخی رسانه‌ها منتشر شد! ما قبل از هر بازی نشست‌های کارشناسی داریم. من فقط مدیرعامل باشگاه داماش نیستم و مدیرفنی تیم هم هستم.

وی در مورد اینکه گفته بود از انتخاب اجباری هرندی راضی است، گفت: من گفتم در مقطعی هرندی را انتخاب کردم که باشگاه پولی نداشت و شاید اگر پول داشتیم سراغ مربی دیگری می‌رفتم اما می‌گویم چقدر خوب شد که آن زمان بی پول بودیم و سراغ هرندی رفتم زیرا به وظیفه‌اش خوب عمل کرده است.

مدیرعامل داماش در مورد تشابه دربی تهران و گیلان و فحاشی تماشاگران دو تیم ملوان و داماش، به فارس گفت: دربی گیلان به هیچ عنوان قابل قیاس با دربی تهران نبود و خیلی بدتر بود. جو ورزشگاه آنقدر بد بود که من سردرد و قلب درد گرفتم و حتی دو بار می‌خواستم بازی را قطع کنم زیرا حرمت‌ها شکسته شد و هویت‌ و همه چیز زیر سوال رفت. متاسفم که هواداران فوتبال هویت یک استان را زیر سوال می‌برند. متاسفانه حتی صحبت‌های بازیکنانی مثل مهدوی هم مانع از فحاشی نشد.

عابدینی در مورد اینکه چه کسی مقصر این وضعیت است، خاطرنشان کرد: همه ما مقصریم. اگر من زنده و فصل آینده مدیرعامل داماش باشم و دربی گیلان را در تهران برگزار می‌کنم.

وی در مورد شکسته شدن شیشه‌ اتوبوس ملوان، گفت: طبیعی است، تماشاگرانی که آن همه فحاشی می‌کنند ممکن است دست به هر ضرب و شتمی هم بزنند و شاید دو هفته دیگر هم علیه من فحاشی کنند.

مدیرعامل داماش در مورد اینکه چرا بازی را قطع نکردید، گفت: قبل از بازی به ناظران مسابقه گفتم در صورت فحاشی بازی را قطع می‌کنیم اما ناظران داوران را به میدان فرستادند در حالی که بهتر بود چنین کاری انجام نمی‌دادند و در آن جو داوران را برای شروع مسابقه به میدان نمی‌فرستادند. ناظران می‌گویند وظیفه ما برگزار کردن مسابقه است و بعد از بازی هم گزارش می‌دهیم.

عابدینی اضافه کرد: در همان روز مسابقه اگر بازی قطع می‌شد و سه بر صفر هم بازنده اعلام می‌شدیم راضی بودم و آن را حق تیم خودم می‌دانستم. اکنون هم اگر کمیته انضباطی رای بدهد که دو جلسه از میزبانی محروم باشیم می‌پذیریم و قبول می ‌کنیم. هر رایی که کمیته انضباطی بدهد می‌پذریم و آن را حق خودمان می‌دانیم.

۱۳۹۱/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...