نسخه چاپی

تشدید حملات ارتش یمن به پایگاه‌های نظامی سعودی

موج حملات ارتش یمن به پایگاه‌های سعودی در عسیر، نجران و جازان تشدید شده و خسارت‌های فراوانی به نظامیان سعودی در این مناطق وارد شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه (امروز) موج عملیات نظامی علیه پایگاه‌های نظامیان و مزدوران سعودی را در نجران، جازان و عسیر تشدید کردند.

پایگاه خبری «مرصد»، گزارش داد که یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن روز چهارشنبه (امروز) شماری از پایگاه‌های نظامی سعودی‌ها را در منطقه الخوبه، الدخان، الشبکه و البحطیط در جازان هدف قرار دادند که خسارت‌های فراوانی به این پایگاه‌ها وارد کرده است.

در همین راستا منابع آگاه نظامی گزارش دادند که ارتش یمن همچنین تجمع نظامیان سعودی در پایگاه نظامی القرن و الغاویه در جازان را هدف قرار داده‌اند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی تأکید کرد که نیروهای توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه رقابه الشعبه در عسیر را هدف چند حمله قرار دادند.

در نجران نیز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با حمله به پایگاه‌های نظامی سعودی یک خودروی زرهی ارتش عربستان را منهدم کرده و چند انبار سلاح در منطقه العش را از بین بردند.

نیروهای ارتش یمن روز گذشته پایگاه نظامی سقام در نجران را هدف چند موشک قرار داده و پایگاه‌های السدیس و نهوقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده بودند.

۱۳۹۵/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...