نسخه چاپی

كارشناس برنامه‌هاي معارف سيما:

دانشجویان در برابر انحراف واكسینه شوند

كارشناس برنامه‌های معارف سیما گفت: دانشجویان باید در برابر بادهای انحراف واكسینه شده و با بهره‌گیری از معارف دینی و الهی هدف از زندگی را درك كنند.

به گزارش نمابه نقل از قدس آنلاین از قم، حجت‌الاسلام رضا محمدی در جلسه گفتگوی روز دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه‌های قم که در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشجویان بر حسب استعداد و علاقه‌ای که دارند در رشته‌ای تحصیل می‌کنند، اما وظیفه فراگیری معارف الهی و دینی را نیز بر عهده دارند، تصریح کرد: پیدا کردن هدف و مقصد از طریق فراگیری علوم الهی ممکن است، تحقق یافتن و پیدا کردن مبدأ، مقصد و هدف زندگی درک بهتر می‌شود.
کارشناس برنامه‌های معارف سیما با اشاره به اینکه اگر انسان مقصد زندگی را پیدا نکند به یک کارخانه مادی تبدیل می‌شود که تنها به فکر خوردن، آشامیدن و کسب درآمد است، خاطرنشان کرد: چنین انسانی اگر به این مرحله از زندگی برسد باید خود را بکشد، چرا که هیچ معنایی از زندگی را نفهمیده است.
محمدی با تاکید بر اینکه دین شناسان در زندگی مادی و دنیوی خود لذت و آرامش بیشتری را درک می‌کنند، اضافه کرد: دانشمندان دین شناس به دلیل اینکه هدف از آفریده شدن و زندگی واقعی را متوجه شده‌اند بدون هیچ دغدغه دنیوی به زندگی آرام خود ادامه می‌دهند.
وی با بیان اینکه مهمترین و ضروری‌ترین هدف برای دانشجویان در ابتدای کسب علوم دستیابی به دارویی در مسیر زندگی است، اظهار داشت: اگر این دارو به ‌دست آورده شود، انسان در برابر تمام مشکلات و ویروس‌های زندگی واکسینه شده و این دارو کسب معارف دینی و الهی است.
کارشناس برنامه‌های معارفی سیما با تاکید بر اینکه انسان اگر پایه‌های زندگی خود را با فرا گیری علوم و معارف الهی مستحکم نکند با هر بادی که در طول زندگی بیاید منحرف می‌شود، گفت: در این حالت بنیان زندگی انسان بدون کسب علم الهی، سست و بی عنصر است و انسان در هر زمانی به مقتضای آن رفتار می‌کند اما عالم دینی با طیب خاطر و قوت قلب در هر شرایطی راه خود را گم نمی‌کند.

۱۳۹۱/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...