نسخه چاپی

ادامۀ بازداشت‌ها و اعتراضات در آمریكا

به گزارش نما - ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد به دنبال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا، بیشتر شهرهای این کشور با اعتراض های مردمی روبه رو شده و پلیس 30 معترض را در خیابان های شهر نیویورک بازداشت کرد.
سی ان ان گزارش داد: اعتراض ها علیه پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری با برخورد شدید نیروهای پلیس به خصوص در نیویورک و در برابر برج ترامپ صورت گرفت.

سی ان ان همچنین در خبری فوری گزارش داد: معترضان به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری این کشور، یک بزرگراه در شهر لس آنجلس را مسدود کردند.

خبرنگار دیگر سی ان ان از شیکاگو گزارش داد: نیروهای پلیس در اطراف برج ترامپ در شیکاگو مانع از تجمع معترضان شدند.
سی ان ان همچنین از 'اوکلند' ایالت کالیفرنیا گزارش داد: حدود شش هزار معترض به خیابان های این شهر آمدند که در نهایت نیروهای پلیس با آنها برخورد کردند و اکنون شمار آنها کاهش یافته است. پلیس از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان استفاده کرد.

سی ان ان همچنین تصاویری از معترضان آمریکایی به پیروزی ترامپ در شهرهای، واشنگتن دی. سی و لس آنجلس پخش کرد.
خبرنگار سی ان ان گزارش داد: چندان انتظار نمی رود در مورد اتحاد آمریکایی ها با توجه به شرایطی که دیده می شود، صحبت کرد و رفتار پلیس در مقابل برج ترامپ در نیویورک تهاجمی است و ترامپ چنین رفتارهای اعتراضی را بر نمی تابد.

سی ان ان گزارش داد: حدود پنج هزار نفر در نیویورک علیه پیروزی ترامپ دست به تظاهرات زدند.

سی ان ان افزود: اعتراض ها در دیگر شهرها و ایالت های آمریکا همچون 'اورگان' ، ' پنسیلوانیا'
، 'آستین'، 'تگزاس'، 'بوستون'، 'فیلادلفیا'، 'پورتلند'، 'سیاتل' و 'سانفرانسیسکو' از بامداد امروز (پنجشنبه) و به دنبال پیروزی ترامپ به راه افتاد.

گفته شده دونالد ترامپ در انتخابات هشتم ماه نوامبر توانست با کسب 288 رای الکترال با پشت سر گذاشتن هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود، به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شود.

شبکه خبری سی ان ان در گزارش خود، آخرین تعداد آرای الکترال شمارش شده برای دونالد ترامپ را 290 در برابر 228 رای الکترال هیلاری کلینتون اعلام کرد.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...